F1 Manager Forum
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Discutii Generale

3 participan?i

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

In jos

Discutii Generale Empty Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin Mar Iun 03, 2008 9:40 am

Hai sa discutam aici despre setup-uri strategii de cursa uzuri samd

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC Mar Iun 03, 2008 7:51 pm

Prezent la datorie. Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC Mier Iun 04, 2008 12:13 am

Ok, am scos deja setup-ul pentru Canada din practice din 4 ture.
500 / 500 / 700 / 600 / 500 / 250 Soft
Timp net: 1:28.378
Eroare: 1.248
Timp total: 1:29.626

Il astept pe al tau. Smile

Edit: O corectare. Cursa cu Soft-uri cred ca ar fi sinucidere la 45 - 50 grade. Deci trebuie mers pe Medium.
Timp net la aceeasi setari cu Medium: 1:28.441
Eroare: 1.771
Timp total: 1:30.212

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin Mier Iun 04, 2008 10:21 am

in primul rand eroarea pe care o are pilotul mi se pare destul de mare. Cred ca mai trebuie sa umbli un pic la setup-ul pe care il ai acum. Inca nu m-am lamurit, setarea cu cel mai bun timp net se foloseste in q1 si setarea cu cea mai mica eroare in q2 si/sau cursa? De cateva curse ma tot mananca sa modifica setup-ul de la q1 la q2 cu 10-20 de unitati la frane pentru a compensa diferenta de greutate dar decomdata sunt legat de maini din cauza banilor. Cred ca abia in ultima cursa sau dupa ce voi reusi sa semnez cu sponsorul cu care sunt acum in negocieri voi reusi sa fac din nou teste sa vad daca setupurile difera mult intre cele doua greutati ale masinii.

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC Mier Iun 04, 2008 11:06 am

Cred ca timpul net cel mai mic este pentru Q1 si pentru Q2, insa nu sunt sigur.

Intr-adevar, la setup mai este de umblat (la aripi, cel mai probabil), insa am cam ramas cu 2 milioane dupa cursa in Ungaria (m-a costat update-ul masinii 13 milioane Sad ), deci cam trebuie sa-mi gestionez bine banii. Am sa mai fac un practice cu aripile modificate si postez datele aici.


Edit: Ok, mult mai bine acum! Cea mai mica eroare din practice si cel mai bun timp net pe cauciucuri Medium.

Timp net: 1:28.368
Eroare: 0.415
Timp total: 1:28.783

460 / 500 / 700 / 600 / 500 / 250 Medium

Finlandezul cel nebun de la mine din grupa a scos pole de 1:26.368 (cu Q2 cu 5 secunde mai slab). Oricum se stie ca el scoate mai bine cam cu 1.0s - 1.5s fata de ceilalti. Deci trebuie sa ma apropii de un timp de 1:27.8.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin Mier Iun 04, 2008 11:47 am

Datorita temperaturii mari probabil cauciucuri de la Medium in sus si pare a fi o cursa tipica pentru 2 Pitstopuri. Uzura cauciucurilor mele medium la Monza (Temperatura 46 grade, Umiditate 93% si Tyre wear Medium) a fost de 0.82%/km deci pentru un maxim de eficienta a acestora ar trebui sa intram la pit la 22 de ture Eu zic sa mergem cu pit-uri ca la carte in turele 23 si 46
Combustibilul e inca o necunoscuta, cursa cu consum mediu nu am mai avut dar incerc regula de 3 simpla:
* Cursa cu consum very high 0.87 (46 grade)
* Cursa cu consum high 0.83-0.85 (ceva mai mare la temeratura mai mica dif 23/13 grade)
* Cursa cu consum low 0.70-0.75 (ceva mai mare la temeratura mai mica dif 20/36 grade)
* Cursa cu consum very low 0.68 (23 grade)
Eu presupun in conditiile celor 46 de grade un consum undeva in jur 0.78-0.80L/km asta inseamna un total de 238-245 litri impartiti in mod egal undeva la 80-82 litri pentru start si pitstopuri.

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC Mier Iun 04, 2008 1:29 pm

Nu stiu de ce aveam impresia ca la temperaturi ridicate este si consum mai ridicat de benzina. Ok, bine de stiut. Deci 3 sectiuni cam de 85 de litri, ca sa fim siguri.

Mediumurile m-au tinut la temperatura scazuta la Paul Ricard (wear medium) cam 175 - 180 km, deci n-ar fi o problema sa facem 2 pituri - 100 km per sectiune, n-ar trebui sa fie uzura mai mare de 70%.



Apropo, tu ce riscuri pui in cursa? Am vorbit aseara cu un alt roman si mi-a zis ca tipul ala Iorga i-a zis de riscuri intre 20 - 30. Nu prea stiu ce sa cred. Pare cam mare.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin Mier Iun 04, 2008 1:42 pm

Setup-uri
480/520/650/750/500/250 Medium ---- Net - 1:29,003 Driver Mistake - 1.364 Lap Time - 1:30,367
480/520/650/700/550/250 Medium ---- Net - 1:29,113 Driver Mistake - 0.042 Lap Time - 1:29,105
Pun riscuri intre 15 si 20 in functie de usura pieselor. Cursa asta cred ca o sa merg pe riscuri 20/17/15
I-am dat un mesaj lui Dan si l-am rugat sa ne sfatuiasca cu setarile in functie de greseala de pilotaj. sper sa raspunda

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC Mier Iun 04, 2008 2:18 pm

Ce merge la tine, la mine nu merge. Eroare mare de 1.6s si timp net mai slab cu 0.2s. Cred ca raman pe setarile mele.

Ok, sunt curios sa vad si eu ce spune. Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin Mier Iun 04, 2008 3:50 pm

Din experianta lui Dan a spus ca acel driving mistake e random. Cu aceleasi setari doua ture la rand greselile de pilotaj sunt diferite si el foloseste setup-ul cu cel mai bun timp net pe tur.

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC Mier Iun 04, 2008 4:06 pm

La mine se intampla sa fie acolo si timpul net cel mai bun, deci treaba este aranjata. Smile

Am citit pe forum, s-au plans si altii de uzura mare in Ungaria. Poate din cauza ca este viteza asa scazuta acolo, altfel nu-mi explic. Si pe Monaco a fost uzura mare.

Canada ar trebui sa fie cu uzura mai mica, daca mergem pe acest mod de gandire. Cel putin sper asta, pentru ca Ungaria m-a uscat la portofel si am nevoie de bani ca sa-mi schimb pilotul pe final de sezon. Asta de acum nu prea ma satisface si are si Agresivitate mare (110). Am pus ochii pe unul cu Concentratie si Talent mare si Agresivitate mica. Sper sa nu se dea pana cand fac eu bid pe el.


Edit: Ah ... ce Q1 super! 1:28.253, la doar 1.885s de lider (ceea ce este f. bine, considerand cat de tare merge finlandezul). Smile

Deci cum facem ... 85 litri la start?

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin Mier Iun 04, 2008 5:02 pm

Q1 prost 1:29,095 la peste 2.5 secunde de lider. Si pe mine m-a cam rupt la bani, am ajuns pentru prima data pe minus si nu am schimbat tot ce trebuia sa schimb de aceea merg cu riscurile mai mici. Uzura mare din ungaria la mine a fost in primul rand pe aripi "Downforce High" apoi cutie "Acceleration mare" si suspensii cu 10% mai mult decat estimasem ceea ce ma cam mira pentru ca in fisa circuitului e "Suspension rigidity Medium".
Nu stiu sincer ce sa zic de benzina. In primul rand uzura cauciucurilor ma cam sperie tare, mi-e frica sa nu cumva sa pun prea multa benzina, sa nu intre pilotul cand trebuie la schimb si sa ma trezesc cu gauri prin cauciucuri. Apoi deductia logica a consumului s-ar putea sa nu aiba legatura cu realitatea, eu cred ca o sa optez pentru 82/82/90. Incearca si tu sa le pui cap la cap mai ales ca ai datele incepand cu prima ta cursa si vezi poate iti ies alte cifre.

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC Mier Iun 04, 2008 5:17 pm

Ti-am vazut timpul, pacat. Sad

Cred ca pe Canada va fi uzura pe engine si pe cutie, alea doua sunt mari acolo. Cutia a fost schimbata, iar engine-ul e la 25%. Uzura mare la mine acum e la sasiu (36%) dar nu cred ca va fi trece de 50% dupa cursa pentru ca n-ar avea de ce. Am sa-mi pun si eu niste riscuri rezonabile, sa nu tentez destinul. Smile

Eu cred ca nu trebuie sa te ingrijorez prea tare cu cauciucurile, parerea mea. Medium-urile pe temperatura inalta nu cred ca merg sub 145 - 150 km, deci 36 - 37 ture, mult sub marja noastra de 23 - 24 ture. Benzina, netinand cont de temperatura, trebuie sa fie 252 litri pe Medium consumption. Avand in vedere temperatura, ar trebui sa fie un consum mai mic cu vreo 5 - 10%. Deci maximum in jur de 240 litri, daca am calculat bine.

Anyway, mai fac si eu ceva calcule si vedem ... Mult succes la Q2! Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin Mier Iun 04, 2008 5:35 pm

Am remarcat asta si cursa trecuta, timpul meu in Q1 e mai slab decat timpul net din teste cu peste 0.1sec. Cursa trecuta cel putin (0.180) m-a costat doua pozitii in Q1 iar pana acum in Q1 deocamdata doar o pozitie. De ce oare pilotul tau scoate mai bine in calificari decat in teste, care o fi atributul care influenteaza acest comportament ?

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC Mier Iun 04, 2008 7:38 pm

Eu am dat riscul 'push car a little'. Ma indoiesc insa ca acesta a cauzat aceasta diferenta enorma de 0.5s. S-ar putea sa fie talentul pilotului (203 la mine). La fel cum ar fi putut influenta si modul cum a zburat literalmente pe pista pe ploaie. Era mai mereu in primii 5 timpi rapizi. Ce talent are al tau?

Am mai facut calcule si nu prea ajung la nici o concluzie clara cu benzina. Considerand litrajul de pe cursele de Low si High, iese un consum pe cursa de 250 - 255 litri. Eu cred ca ar trebui mers pe cifrele astea, pentru ca nu vad cum cineva s-ar risca in nestire sa puna mai putin. Pentru ca chiar nu ai de unde sa stii cu cat va scadea consumul datorita caldurii. Ma gandeam la un 90 - 87 - 87 (ca sa merg mai mult pe prima sectiune si sa castig ceva pozitii la boxe), insa inca nu m-am hotarat.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin Mier Iun 04, 2008 10:38 pm

"Push a little" folosesc si eu. Alin a incercat cursa trecuta "Push a lot" si a fost dezastru. Pilotul meu din pacate sta prost cu talentul :
Overall: 83
Concentration: 86
Talent: 61
Aggressiveness: 48
Experience: 51
Technical insight: 146
Stamina: 62
Charisma: 107
Motivation: 146
Weight(kg): 71
Age: 22

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC Mier Iun 04, 2008 10:46 pm

S-ar putea acolo sa fie problema, la talent. Ah, si ce stamina ai tu. La mine e varza pe partea asta. Nici concentrarea nu e prea buna. Motivatia este insa din ce in ce mai ridicata. Smile

Overall: 94
Concentration: 61
Talent: 203
Aggressiveness: 110
Experience: 103
Technical insight: 18
Stamina: 1
Charisma: 59
Motivation: 106
Weight(kg): 90
Age: 29

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de cbulucea2 Mier Iun 04, 2008 11:33 pm

Ce va vaitati voi. Luati de aici. Am -8 milioane bani, masina varza cu carne, uzura enorma, 1:23.0 in practice la q1, precis nu scot nici un punct, mai in pusca si masina, nu am bani de update, pilotul ma paraseste si nu iau parte la cursa, imi mai sterg si contul. Ahhhh.... Oh, the humanity... La F1Time e si acolo rau, m-am calificat ultimul, dar acolo sintem numai vreo 14 in cursa. La YRM un pilot e accidentat, doi au learning oribil, nici o sansa cu ei in cursa, nu vor fi pregatiti, Troy o sa faca urat.
Singura mea sansa cu GPRO e testul ala nenorocit. Mai capat de acolo parca 5 milioane. Dar am inteles ca e tare greu.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin Joi Iun 05, 2008 12:42 am

5 milioane? Eu stiam ca sunt numai 3 daca iti iese din prima, apoi cate un milion in minus. Mie mi-a iesit din a 2-a. Tipareste-ti cele trei faq, rules si guide, pregateste-te de cateva intrebari aiurea si daca vrei sa il dai lasa pe joi k atunci poate te ajut si eu.

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de cbulucea2 Joi Iun 05, 2008 2:05 am

Merci. Las pe joi. Dar 3 milioane e putin Sad

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC Joi Iun 05, 2008 8:34 am

Sunt curios cat ofera sponsorii astia, nu cei default. Am inteles ca ar fi sume considerabil mai mari.


Te ajut si eu cu testul acela. Eu l-am picat deja de 3 ori asa ca nu-l mai dau. Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin Joi Iun 05, 2008 10:21 am

Pai din cate am vazut pe forum nu ofera niste sume extraordinare mai ales in rookie, depinde si de locul unde o sa il punem. Din experienta altui F1 manager cam cel mai bine platit loc e Engine Cover urmat de Front Wing, Nose Cone, Side Pods si Rear Wing. Eu ma tot chinui cu un sponsor pt Engine Cover, am ajuns undeva pe la 30% si sper ca pana la sfarsitul sezonului sa reusesc sa finalizez negocierea cu el.
Practice :
Tura Lap time Drv error Tmp net FWing RWing
6 1:30.809s 1.760s 1:29.049s 500 500
7 1:29.434s 0.452s 1:28.982s 470 530
8 1:30.031s 1.050s 1:28.981s 450 550
pana la urma eu am facut Q1 cu 460/540 la aripi am presupus ca cel mai bun timp e intre ultimele doua ture dar diferentele sunt mici

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Juniorism

Mesaj Scris de Admin Joi Iun 05, 2008 10:38 am

A juniorism - you misquoted (and in that case actually a double juniorism as in your quote Junior appears to have said what was actually stated by Nige).

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC Joi Iun 05, 2008 1:00 pm

Fir-ar ... si eu am ales exact Rear Wing pentru al meu care e la 54%. Sad

Asta e ... nu mai pot schimba. Raman cu eleronul spate.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin Joi Iun 05, 2008 1:06 pm

Oricum presupun ca difera de la joc la joc asa k nu-ti face probleme

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Discutii Generale Empty Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum