Discutii Generale

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

In jos

Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin la data de Mar Iun 10, 2008 2:08 pm

setup strategie etc.

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Mar Iun 10, 2008 7:15 pm

Ok, m-am uitat pe datele pe care le am. N-am informatii pentru high wear la cauciucuri, am doar la very high. Pe hard este 190 km, insa era temperatura scazuta. Deci la o temperatura normala la high wear, cred ca tot cam atat va fi.


Iar combustibilul, am facut eu calculul. Merge o singura oprire. 115 - 115 pe cele doua sectiuni. Smile


Evident, daca vine ploaia, se schimba tot ce e mai sus. Wink

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin la data de Mier Iun 11, 2008 12:21 pm

E ceva ciudat, am verificat datele din tabelul de consumuri si nu se prea nimeresc cifrele. La acelasi tip de cursa (consum High) diferenta de consum e de 2% la 10grade (mai mare la temp mai mici). La consum Low diferenta a fost de 1% la 15 grade insa invers (mai mare la temperatura mai mare) Poate ar fi fost important sa notez si riscurile pentru ca am impresia ca e o stransa legatura intre consumuri si riscuri. La fel e si la cauciucuri aceleasi tipuri de cauciucuri, acelasi tip de cursa ... diferenta de 15%

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Mier Iun 11, 2008 12:36 pm

Asta e sigur. Consumul si tyre wear-ul este influentat de riscuri, cel putin asa am constatat si eu.

Eu sper intr-o cursa pe ploaie la Buenos Aires, ca sa-i fac zob pe astia. Wink Tipul meu a mers extraordinar pe ploaie la Brands Hatch. Smile


Ultima editare efectuata de catre AndreiRC in Mier Iun 11, 2008 12:37 pm, editata de 1 ori

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin la data de Mier Iun 11, 2008 12:37 pm

Consum Very Low la 23 grade am avut 0.6743 L/km (Hungaroring) inseamna cam 210 litri (riscuri 20 pe linie - la riscuri mai mici sper sa fie mai jos) iar Tyre Wear High ramane sa vedem temperatura si conditiile de cursa. Oricum strategia cu un pit pare a fi strategia castigatoare pentru urmatoarea cursa in conditiile in care nu ne mai trantesc vreo probabilitate mare de ploaie in prima sau ultima jumatate de ora.

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Mier Iun 11, 2008 12:38 pm

Eu as prefera ploaie pe toata cursa sau deloc. Very Happy

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Mier Iun 11, 2008 12:45 pm

Scuze ca postez aici dar as dori o opinie pentru urmatorul meu pilot pe care as vrea sa-l iau dupa Buenos Aires. Iata doua din variante.

Primul

Overall: 70

Concentration: 177
Talent: 75
Aggressiveness: 79
Experience: 18
Technical insight: 19
Stamina: 34
Charisma: 70
Motivation: 26
Weight(kg): 77
Age: 19


Al doilea

Overall: 72
Concentration: 175
Talent: 82
Aggressiveness: 41
Experience: 42
Technical insight: 58
Stamina: 26
Charisma: 70
Motivation: 40
Weight(kg): 87
Age: 21


Care ar fi mai bun, dupa parerea ta? Amandoi sunt cu salarii sub 2 milioane. Am o lista cu vreo 6 piloti cu concentrare peste 150 si alti cativa cu 130 - 140. Am vazut si ceea ce ai trecut tu la informatii generale, dar as dori o a doua parere. Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin la data de Mier Iun 11, 2008 1:29 pm

Primul daca nu ar fi asa agresiv sau al 2-lea daca nu ar fi asa de gras. Amandoi au concentrarea buna, talent ok, stamina buna, tehnical slab etc, dar daca ar fi sa aleg intre cei doi parca l-asi lua pe al 2-lea. Ce zici de pilotii asta :
http://www.gpro.be/DriverProfile.asp?ID=5611
http://www.gpro.be/DriverProfile.asp?ID=4203
http://www.gpro.be/DriverProfile.asp?ID=2837
http://www.gpro.be/DriverProfile.asp?ID=1033
Pe ultimul daca nu-l ia nimeni o sa il ofertez si eu inainte de ultima cursa dar la 2 milioane pe cursa si 5/10 prima de instalare pentru ca oricum se reseteaza banii - daca vrea bine daca nu sa fie sanatos

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Mier Iun 11, 2008 1:39 pm

Al treilea pare sa fie cel mai bun, insa are concentrarea cam mica. Ceilalti au si ei concentrarea cam mica si talentul ori prea mare (al 4-lea - insa nu e neaparat o chestie negativa) ori prea mic.


Pe cel de-al doilea de la mine il pot baga la un pic de fitness training, insa cu riscul de a pierde din motivatie, deci probabil ca nu merge asa. Agresivitatea primului e totusi rezonabila, mai scade in fiecare cursa cu 1 si deci va ajunge sub 70 repede.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Joi Iun 12, 2008 3:13 am

Pentru ca masina mea e ca noua (6 sau 7 componente 99% uzura) si restul nu departe, am facut eu primul testele sa aveti macar asa, informativ, un punct de plecare. Am facut 5 ture, cauciucuri hard, la sfaturile maestrului Andrei. Pilotul meu e multumit cu setupul, la capatul acestor 5 ture.

1:37.132s 0.226s 1:36.906s 950 950 450 550 600 650 Hard

Probabil ca ma voi califica ultimul, voi termina ultimul, dar voi strange acele nenorocite de sute de mii lipsa si al naibii daca nu imi trag o masina cu wear 0, numai sa pot. Imi bag picioarele in bani. Si asa sint ultimele curse. M-am enervat si cu cei de pe forum, de pe newbe, am pus o intrebare politicos si s-au apucat sa arunce cu pietre.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Joi Iun 12, 2008 5:53 am

Practice
Timp total: 1:36.520s
Driver error: 1.662s
Timp net: 1:34.858s

850 850 550 400 450 750 Hard

Am incercat sa ma joc cu aripile, insa timpii n-au scazut.


Iar Q1 - 1:34.606 (!!) - momentan al 26-lea timp pe Rookie in Q1 (din 348 de piloti). Smile Va fi foarte aproape de timpul de pole-position pe Q1.

La motor am avut uzura 96% si la sasiu 86%, deci schimbat alea plus alte cateva. Gearbox este amenintator la 56%, dar sper sa reziste. Bag riscuri 5 pe linie, pentru ca n-ai ce riscuri sa bagi pe 'overtaking very hard'.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin la data de Joi Iun 12, 2008 10:18 am

Hai sa ma plang si eu de masina inainte de toate. 4 componente 99%, 1 la 96%, 3 la 80% doua 67% si una 60%.
Daca schimb toate piesele voi ajunge la un frumos minus 16 milioane. Dupa ce voi face practice si calificari ma voi mai duce cu 600 de mii in minus deci pentru a-mi reveni va trebui sa supravietuiesc cu masina minim 4 curse ... adica pana la final. Problema ar mai fi ca o sa-mi scada si motivatia pilotului deci implicit performanele lui.
Daca schimb doar piesele de peste 80% ma duc la minus numai 7 milioane, bani pe care nu-i vor recupera in cursa viitoare, nu-mi voi putea schimba piesele care sunt acum la 60 ... deci va urma un downgrade dar voi reveni pe plus in doua curse.
Voi ce ziceti?

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Joi Iun 12, 2008 10:30 am

Hm, suna rezonabil. E ok varianta. Dar vezi sa nu bagi cine stie ce riscuri pe Argentina.

De fapt, cred ca am sa pun riscuri 0 aici. N-am chef sa mai dau mult pe piese. Mai ales ca Gearbox-ul costa de rupe. Am sa fac probabil downgrade, pentru ca n-are rost sa mi-l inlocuiesc. Plus ca vreau sa-mi iau pilot dupa Argentina si am ajuns doar la vreo 2.9 milioane.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Joi Iun 12, 2008 10:50 am

Blech ... finlandezul nu mi-a batut timpul de Q1 dar mi-a luat-o in fata la Q2 suficient ca sa-mi sufle pole-ul. Asta este. Oricum, voi pleca din fata.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin la data de Joi Iun 12, 2008 11:13 am

Care din variante ti se pare ok a 2-a?
E posibil sa ii mai crape si lui masina si sa faca downgrade pentru ca strange bani pentru amator, e posibil ca diferenta de cursa trecuta sa fi fost data si de cauciucuri, a posibil sa mai greseasca si pilotul lui in calificari etc.

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Joi Iun 12, 2008 11:21 am

Tipul vrea sa promoveze, asta-i clar. Anyway, vreau doar o pozitie buna in calificari si un rezultat bun in cursa. Vreau sa incerc sa fiu pe un usor pozitiv inainte de ultima cursa, ca sa am control asupra negativului. Smile


Da, varianta a 2-a.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin la data de Joi Iun 12, 2008 1:03 pm

Am facut si eu calculul de combustibil si mi-au iesit 197-207 litri. O sa merg pe 210 cu toate ca am impresia ca e cam mult iar la cauciucuri ce-o fi o fi ii dau cu hard k sigur tin. Riscuri mici 5/5/7/0 si sper sa nu-mi crape suspensia.

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin la data de Joi Iun 12, 2008 1:38 pm

Setarile mele:
950/990/500/450/500/600 Hard
Timp net: 1:35,488
Q1: 1:36,583
Q2: 1:40,553
Iar plec de pe 20 Sad

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Joi Iun 12, 2008 2:45 pm

Ce ziceti ? Sa pun extrasoft si 10 litri benzina si sa iau bani din calificari ? Masina e stricata rau, nu cred ca rezista pana la final oricum (chiar si cu riscuri 0) si daca rezista (desi nu cred) tot loc slab scot, daca merg pe setarile normale.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Joi Iun 12, 2008 3:37 pm

Hm ... asta numai pentru a lua banii de pe pole? Wink


Radu, pilotul ala al tau are o problema mare cu calificarile. Mereu timp peste practice. Sad

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Joi Iun 12, 2008 4:50 pm

Asta pentru ca in tribune in calificari vine mereu o tipa faina care il distrage.

Gata, m-am calificat. Pana acum locul 4 din 9, cu masina mea meseriasa.

"Eu sint totul" liderul la calificari din rookie (Radu stie de ce) Very Happy

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Admin la data de Joi Iun 12, 2008 5:01 pm

Are multe probleme cred ca de la cap i se trage. Nu stiu ce sa-i fac, o sa incerc o calificare "keep on track" poate asa o scoate timpi mai buni. Daca tot nu merge ii spun "push the car a lot" apoi il dau afara Smile

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Vin Iun 13, 2008 2:07 am

Al meu e grasut, dar in rest nu-i reprosez nimic. Mie imi place.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Vin Iun 13, 2008 5:24 am

Al meu n-are Concentrare, de asta vreau sa-l schimb. Credeam la inceput ca trebuie mai mult Talent decat Concentrare. Dar este exact pe dos la Rookie.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Vin Iun 13, 2008 5:51 am

Apropo, ati vazut calendarul pe sezonul urmator? Incepem tare cu Silverstone, Jerez si Imola. Smile


1. Silverstone (United Kingdom)
2. Jerez (Spain)
3. Imola (San Marino)
4. Paul Ricard (France)
5. Hockenheim (Germany)
6. Zolder (Belgium)
7. Monte Carlo (Monaco)
8. Estoril (Portugal)
9. Hungaroring (Hungary)
10. Mexico City (Mexico)
11. Laguna Seca (United States)
12. Interlagos (Brazil)
13. Shanghai (China)
14. Kyalami (South Africa)
15. Melbourne (Australia)
16. Suzuka (Japan)
17. Sakhir (Bahrain)

Testtrack: Fiorano (Italy)

Prima cursa pe 4 iulie.

Sper sa reusesc sa finalizez sezonul urmator. Intru in concediu cam dupa cursa a 7-a. Poate voi putea ruga pe cineva sa se ocupe de echipa vreo saptamana-doua. S-ar putea sa nu am Internet pe unde ma duc.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii Generale

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum