Discutii

Pagina 1 din 3 1, 2, 3  Urmatorul

In jos

Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Sam Aug 16, 2008 12:52 am

Uite ce am gasit in forumul de la Laguna Seca despre cursa din Mexic:
Ca sa va faceti idee asupra diferentelor de consum, cursa trecuta cu motor de level 4 am consumat 217.2 litri cu riscuri 7 pe linie si fum in ultimele 2 ture.
In concluzie daca cursa asta ar fi low wear atunci 219 litri ar fi suficienti

Apoi am gasit asta in forumul de la Mexic depsre cursa din Ungaria:
Low fuel a fost si cursa trecuta si am consumat 197 deci probabil voi merge tot pe 210 litri. (m-ati corectat a fost very low)
Avand in vedere faptul ca in cursa trecuta mi-a explodat motorul e posibil sa fi avut tot motor level 4 deci ar fi cam 198 de litri pentru cursa asta ceva de genul 0.645l/km. Asta inseamna pentru Alin 2.75 litri/tur. Eu in locul tau asi pune in jur de 205 litri un plus acceptabil parerea mea.

Pentru motor de nivel 3 in schimb nu stiu ce sa zic, cred ca diferenta nu e mai mare de 5 litri asa k ma gandesc sa pun si eu in jur de 210 litri sa fie suficienti 102/108

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Sam Aug 16, 2008 1:13 am

Revin la problema mea. Dupa cursa viitoare trebuie sa fiu pe plus 750 de mii. Acum am 2.6 milioane din care trebuie sa scad 500 de mii practice si calificari. Cursa asta am avut un profit de 6.05 milioane deci nu pot cheltui cu masina decat 7.4 milioane.
Aripile noi (ambele nivel 3) ma costa 4.7 milioane
Sasiul nou (nivel 3) 2 milioane
Suspensie noua (nivel 3) 1.8 milioane
si am ajuns la 7.5 Sad
In concluzie cursa urmatoare trebuie sa prind un loc 6 ceea ce, avand in vedere downgrade-urile si riscurile 0 se poate intampla cu mult noroc

Oare cu ce riscuri sa merg avand in vedere ca voi pleca cu 67% cutia, 64% cooling si 62% franele (toate nivel 3)? Credeti ca ma vor tine toata cursa la track is clear cu 5 si restul 0?

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Sam Aug 16, 2008 3:22 am

Ar trebui. Eu asa merg si nu am crapat niciodata. Dar conteaza si agresivitatea pilotului. Eu am un pilot finut. Al tau cred ca e mai agresiv.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Sam Aug 16, 2008 4:35 pm

Am facut si eu din nou calcule, astazi dimineata, pe baza datelor din GO de la celelalte categorii de consum de benzina, si mi-au iesit datele urmatoare:

1.377 km / litru pentru engine 2

1.416 km / litru pentru engine 3

Si, prin regula de 3 simpla:

1.455 km / litru pentru engine 4.


Deci, consum total:

223 litri pentru engine 2 (112 / 112)

217 litri pentru engine 3 (109 / 109)

211 litri pentru engine 4 (106 / 106)


Atentie! Aceste date de consum sunt fara marja de siguranta, deci, daca vreti o marja de siguranta, bagati vreo 3-4 litri in plus pe fiecare stint. Smile


Cat despre raspunsul la intrebarea ta, Radu, sunt de acord cu Alin, ar trebui sa tina. Dar depinde de agresivitatea pilotului tau.

Suntem decisi toti pe strategie cu 1 stop? Pare o strategie safe, fara prea multe batai de cap si cu destule sanse de succes, mai ales daca pilotul e rapid cu multa benzina la bord. Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Sam Aug 16, 2008 5:29 pm

Merci la amandoi pentru indormatii. Am facut tot (inclusiv training la pilot) si astept cursa. Am pus benzina cat pentru doua curse, dar nu vreau sa raman fara. Iata datele provizorii(heavy gunners inca nu ne-au onorat):

Q1: 1:15.430 (P1) push a lot
Q2: 1:18.241 (P2) push a lot, o performanta zic eu, daca luam in considerare ca am pus 118 litri.

Total: 2:33.671 (P1)

Stinturi 118/106 litri. Cei cu 13 litri in plus fata de minim. Pit stop estimat in turul 38, dar s-ar putea sa fie si in 39-41.

Totul e in start. Daca reusesc cumva sa ma tin de lideri, am sanse la victorie. Sa vedem ce fac si Macedo, Hostetter si alti eventuali "exibitionisti", care vin sa dea tunuri.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Sam Aug 16, 2008 5:59 pm

118 litri? Wow, cam mult. O sa falfai zdravan de prin turul 34 pana la pit-stop. Smile


Excelenti timpi. Nici n-o sa-si dea seama aia ca esti pe 1 stop. Wink

Slab Q1 la mine (push a lot): 1:16.132

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Sam Aug 16, 2008 6:08 pm

sa falfai. mi se falfaie Smile si mie mi s-a parut bun timpul. dar tu andrei, ai spus ca tin mediile mult. neaparat am vrut sa fac un stint lung, se pare ca prea lung, dar nu poti controla la jocul asta cand intri, doar din benzina poti jongla (cam stupid, dupa parerea mea). si cum ai spus sa merg la siguranta, am mers la taticul sigurantei, cu sacrificarea pneurilor. lasa, ca pilotul meu e finut ca o fata si are grija de ele.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Sam Aug 16, 2008 6:10 pm

Q2 - 1:17.834 (!!)

Sa vad eu acum cine isi poate da seama din timpii astia ca sunt pe 1 stop. Pot sa jure toti ca sunt pe 2 stopuri. Very Happy


LOL Bine, mestere. Sa speram ca da roade treaba.

La mine cred ca este doar a 2-a cursa cand merg pe 1 stop. Am mai mers pe 1 stop doar la Monaco sezonul asta. Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Sam Aug 16, 2008 6:21 pm

Eu am mers in ultimele curse si a dat roade (zic eu). Te-ai scos cu Q2. Bravo! Am observat un lucru la pilotul meu. E foarte, dar FOARTE rapid cu masina usoara, dar lent cu ea grea. Am remarcat deja de mai multe ori, asa ca pot face un pattern. Sper sa se tina bine pe heavy fuel load si sa recupereze ulterior.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Sam Aug 16, 2008 6:27 pm

Q1 a fost chiar prost rau, 0.5s peste timpul net si 0.3s peste cel total. Nu stiu ce s-a intamplat acolo. Dar Q2 a fost extraordinar. Smile


Pilotul meu pare sa stapaneasca bine si masina grea si este destul de rapid cu ea. Evident, nu asa rapid ca atunci cand este usoara, dar este totusi rapid. Smile

Sper sa reusesc sa tin in spate pe cei cu 2 stopuri, macar vreo 10-15 ture asa (avand in vedere ca pit-window pentru 2 stopuri este la turele 24-26, e numai bine, ca n-au timp sa se distanteze). Circuitul este intr-adevar dificil din punct de vedere depasire, numai curbe. Ceva gen Hungaroring.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Sam Aug 16, 2008 8:24 pm

Si esti sigur ca vor fi pe doua stopuri unii ? Crezi ca numai noua ne-a venit ideea ?

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Sam Aug 16, 2008 9:21 pm

Corey e sigur pe 2 stopuri. Chiar mi-a zis ca nu vrea sa mearga pe 1 stop, din cauza ca in/out-ul nu e prea mare. Si s-a calificat in spatele meu. Daca se mai intercaleaza unul intre noi doi, e si mai bine. Very Happy

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Dum Aug 17, 2008 7:31 am

Inca unul pe 2 stopuri: Hangwei, care e in pole. Corey e mai rapid ca el in cursa si chinezoiul o sa-l blocheze la nemurire in timpul cursei. Daca o sa reuseasca sa treaca de mine, bineinteles. Very Happy Chiar daca trece, chinezoiul o sa-i faca viata acra si n-o sa reuseasca sa se distanteze suficient. Very Happy

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Dum Aug 17, 2008 5:19 pm

Iar sint la aproape 5 sec. de pole. E ceva fata de peste 7 cursa trecuta, dar sint well off-pace fata de Macedo si Hostetter in calificari.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Dum Aug 17, 2008 7:13 pm

Am vazut si eu. Dar am vazut toti ca ritmul din calificari e unul si cel din cursa este altul. Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Dum Aug 17, 2008 8:22 pm

Admin a scris:Aripile noi (ambele nivel 3) ma costa 4.7 milioane
Sasiul nou (nivel 3) 2 milioane
Suspensie noua (nivel 3) 1.8 milioane
si am ajuns la 7.5 Sad
Grea matematica asta. 4.7+2+1.8 = 7.5 Embarassed
Deci trebuie sa refac strategia Smile
Daca prind locul 5 cyclops si ma calific in primii 15 o sa fiu pe plus dar nu suficient, deci nu-mi voi putea antrena pilotul ...
Daca nu prind locul 5 cyclops si o sa fiu pe minus affraid
asta e. Urmatoarea cursa va trebui sa schimb piese de vreo 6.5 milioane deci nu-mi voi mai reveni. Cel mai important este sa fiu pe plus inainte de ultima cursa pentru a putea intra pe minus deci fie ce-o fi

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Dum Aug 17, 2008 9:16 pm

Pana la urma raman aripile egale sau mergeti cu aripa fata mai mica ? Mie mi-a iesit ceva mai bine cu aripile egale apoi chiar si mai bine cu aripa fata mai mare decat spate.
Practice: 1:16.855s 0.411s 1:16.444s 850 800 550 650 500 800 Medium
Q1: 1:16.568s


Ultima editare efectuata de catre Admin in Dum Aug 17, 2008 10:06 pm, editata de 1 ori

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Dum Aug 17, 2008 9:23 pm

Cum imi recomandati sa fac Q2 (keep the car on the track/push a liitle/push a lot)?
Overall: 69
Concentration: 161
Talent: 94
Aggressiveness: 43
Experience: 18
Technical insight: 50
Stamina: 30
Charisma: 34
Motivation: 44

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Dum Aug 17, 2008 10:10 pm

Eu merg cu aripa fata mai mica. Setupul meu e cel din calificari.

800 850 600 550 450 750 Medium

Referitor la Q2, nu stiu ce sa zic. La mine pilotul meu in Q1 cu push a lot scoate timpi buni, dar in Q2 da numai dude. Nu stiu daca sa revin sau nu la push a little. Dar pilotul meu e lent cu masina grea (am vazut si in cursa) si rapid cu ea usoara. Nu stiu cat il ajuta sau incurca push a lot-ul la masina grea. La masina usoara face minuni. Se pare ca agresivitatea si stamina ajuta mult in calificari. Eu prefer ritmul de cursa, in locul exploziei pe un tur.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Dum Aug 17, 2008 10:37 pm

Cursa trecuta am facut ambele calificari cu keep on track dar Q2 au fost peste 4 secunde mai slab decat q1 asa ca m-am decis ca in cursa asta o sa incerc push a little. Cursa asta fiind overtaking hard cred ca conteaza mult de pe ce pozitie pleci si cum e startul pentru ca ideal ar fi sa plecam cat mai bine si sa tinem in spate cativa 2-stopperi Smile
Voi vorbiti serios referitor la benzina? Chiar ati pus atat de multa? eu o sa merg pe cei 210 litri sper sa fie suficienti

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Dum Aug 17, 2008 11:00 pm

Uitandu-ma la timpii tai, Radu, pot sa jur ca esti pe 2 stopuri. Very Happy


Da, vorbesc serios la benzina. Am pus 112/112.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Dum Aug 17, 2008 11:01 pm

Am facut q2 cu push a little si datorita cantiatii mari de benzina (103 litri) am modificat si setarile un pic
Aripi +10
Motor -5
Frane -10
Cutie -5
Suspensie +5
Timp in Q2 1:18,464 mai putin de 2 secunde diferenta fata de Q1. Poate diferenta se datoreza modificarilor de setup sau a riscului folosit dar sunt in fata unor piloti care s-au calificat mai bine decat mine cursa trecuta si sper la o plecare din primii 10 (momentan sunt pe 4 dar trebuie sa vina greii)

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Dum Aug 17, 2008 11:17 pm

Noi am pus multa benzina si cu siguranta (mie cel putin cu level 4) o sa ramana destula.

Aia cu setarile nu e mare sfaraiala, pentru ca greutatea masinii nu e constanta si cand masina e usoara (putina benzina) ai fi ajuns la setarile din practice si Q1 si arunci nu vei fi asa rapid, pentru ca ai bazait setupul.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Lun Aug 18, 2008 11:15 am

Dragi tovarasi si pretini ... Very Happy


Am o mare rugaminte la voi doi. Sambata dimineata parasesc tara in directia Canada. Cu dorinta de a ma stabili acolo. Smile Am rezidenta, casa si slujba inca se cauta. Saptamana viitoare o voi petrece in principal in cautare de locuinta (am o lista intreaga de adrese de vizitat), deci timpul dedicat GPRO va fi limitat.

Care e rugamintea? As dori sa ma ajutati cu elaborarea strategiei pentru ultimele 2 curse (Suzuka si Sakhir): in principal, numarul de stopuri. La Suzuka eu ma gandesc la strategie de 1 stop ... La Sakhir, nu stiu ce sa zic: in/out de 25.5s dar Normal Overtaking.

Pneurile si benzina de la cele 2 curse le voi calcula eu de saptamana asta si mi le bag in Personal Notebook-ul de pe GPRO. Le voi posta si aici, poate Radu are alte idei cu privire la benzina si pneuri. Smile

Ce ziceti? Ma puteti ajuta cu ceva idei pentru strategia de pit-stopuri a celor 2 curse? As aprecia foarte mult. Smile


P.S. Cursa de la Melbourne de vineri seara s-ar putea sa n-o vad in intregime, pentru ca am avion la ora 6:50 dimineata si o sa am nevoie de somn. Va fi o zi lunga pana ajung in hotel la Toronto (in jurul orei 23:00 ora Romaniei). Deci o sa incerc sa ma bucur cat se poate de cursa de maine seara. Si de compania voastra. Smile

P.S. 2 Aceeasi rugaminte cu ajutor la strategie si pentru F1Time (incluzand partea de pneuri), daca exista posibilitatea. O pregatesc eu pe cea de luni 25, dar la celelalte voi avea nevoie de o mana de ajutor. Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Mar Aug 19, 2008 8:48 pm

!!!!

Cursa amanata datorita caderii serverului ... Ce porcarie!

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Pagina 1 din 3 1, 2, 3  Urmatorul

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum