F1 Manager Forum
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Informatii pentru inceput

In jos

Informatii pentru inceput Empty Informatii pentru inceput

Mesaj Scris de Admin Mar Iun 03, 2008 2:38 pm

Pilot

Pilotul cu care incepeti are contract doar pe trei curse si in functie de calitatile acestui ori sa ii propuneti reinnoirea contractului ori ofertati un alt pilot. Pentru a avea idee cum ar trebui sa fie atributele unui pilot bun in urma cautarilor pe forumul jocului am gasit urmatoarele infotmatii:

    * Concentrare mare
    * Talent mare
    * Agresivitate mica
    * Experienta nu conteaza in primul sezon
    * Stamina mare
    * Motivatie mica
    * Sa nu fie prea gras sau prea batran
    * Abilitati tehnice (TI) - le-am lasat special la sfarsit - cu cat acest atribut este mai mare cu atat pilotul va va ajuta mai mult in gasirea setup-ului "perfect". Daca TI-ul este mic este foarte posibil ca in urma colaboarii cu alti colegi sa gasiti cel mai bun setup pentru Q1 dar pilotul sa nu fie multumit cu acesta chiar daca timpul pe tur este mult mai bun decat timpul facut cu setup-ul care il multumeste -- sper sa intelegi ce am vrut sa spun. Am spus setup-ul "perfect" pentru Q1 pentra ca acesta difera de setup-ul pentru Q2 si cursa datorita conditiilor atmosferice uneori diferite si a greutatii masinii.

Pentru inceput nu va aruncati la pilotii cu Overall mare si nici sa oferiti salarii/bonusuri. E mai mult ca probabil sa nu reusiti sa promovati din primul sezon si veti pierde pilotul pentru ca in Rookie de la un sezon la altul nu se pastreaza pilotii cu Overall peste 85. E mai bine sa gasiti un pilot cu Overall mai mic pentru ca e foarte posibil sa il puteti pastra si in sezonul urmator (Overall-ul creste pe masura ce acesta participa la curse -creste experienta si motivatia si posibil si alte atribute) Daca sunteti financiar pe minus motivatia pilotului scade iar la pragul de minus 15 milioane aceasta devine 0

Gasit pe un forum:
Concentration = 190-210 (Foarte important, determina ritmul pilotului in cursa, deci este ideal pentru a promova).
Talent = 80-100 (Nu pare mult, dar pilotii cu "overall" mare nu prea au talent, deci in jur de 90 e ok pentru rookie)
Aggressiveness = 30-50 - Pentru acest atribut nu vreti piloti cu peste 70, prea mult cauzeaza greseli de pilotaj in cursa, derapaje in calificari, dar e nevoie de agresivitate pentru a depasi (0 agresivitate este bine daca nu planuiti depasiri)
Experience = 90-110 (Acest atribut e tricky, ideea de baza este: cu cat pilotul este mai experimentat cu atat va face mai putine greseli in special in calificari si practice).
Technical Insight = 110-130 (Sa ai masina bine setata e foarte important, dar merge si cu masina apropiata de setarile bune si un pilot foarte bun).
Stamina = 30-50 (Pare foarte mic, dar in "pietele" mai mici stamina este unul din atributele greu de gasit, stamina inseamna o crestere a performantelor in calificari si binenteles pilotul nu-si va pierde ritmul spre sfarsitul cursei, stamina in Rookie nu este foarte importanta, dar in amateur, master si elite, acesta este probabil cel mai important antribut).
Charisma = 60-80 (Unul dintre cele mai neimportante atribute, pilotul are nevoie de ceva charisma pentru atragerea sponsorilor dar nu este importanta pentru promovare).
Motivation = 110-130 (In rookie,daca ai succes cresterile mtivatiei sunt mari, poate nu pare un atribut important dar in general se imbunatatesc timpii pe tur deci pana la urma si acest atribut e important).
Ar mai fi de remarcat greutatea care nu ar trebui sa depaseasca 75 de kg.

Masina
Piesele componente ale masinii se uzeaza in functie de cursa si riscurile pe care si le asuma pilotul in cursa. Nu sariti sa va upgradati piesele ci faceti upgrade numai in conditiile in care piesele nu va mai tin pentru cursa urmatoare. Uneori si downgrade-ul e rentabil

    * In cursele cu Downforce High aripile se uzeaza mai mult decat in cursele cu Downforce Mediu/Low
    * Cred ca exista o legatura intre numarul de curbe si uzura franelor
    * Motor/Cutie par a avea o legatura cu Power-ul cursei
    * Uzura suspensiei tine si de Suspension rigidity-ul cursei
    * posibil sa mai fie si alte legaturi dar cam astea sunt informatiile pe care le-am gasit pana acum


Consumuri/Uzuri
Asta e partea ce mai grea si pana acum nu am reusit sa gasesc pe forumul jocului nici o informatie pentru consumul de combustibil sau uzura cauciucurilor. Pana acum am aflat ca in afara caracteristicilor pistei Fuel Consumption/Tyre wear uzura cauciucurilor depinde in foarte mare masura de temperatura si presupun ca consumul de combustibil depinde si de umiditate. Consumul poate depinde si de nivelul motorului
Cauciucurile de ploaie au o uzura destul de mica iar consumul de combustibil pe ploaie pare a se reduce cu 10-15%
Din cursele pe care le-am parcurs pana acum am salvat urmatoarele (sper sa nu fi gresit la calcule) :

Fuel consumption: Tyre wear: Tyre type: Temperatura: Umiditate: Consum L/Km: Uzura %/Km:
Very highMediumMedium 46 grade 92%0.8640.812
HighVery highMedium13 grade 24% 0.846 0.676
LowMediumSoft 20 grade 23% 0.742 0.719
LowLowSoft 36 grade79%0.750 0.801
LowLowRain 33 grade80%0.630 0.348
HighMediumSoft23 grade35%0.8270.820
Very lowVery lowSoft23 grade35%0.6740.603
MediumMediumMedium45 grade70%0.7710.699
HighMediumMedium17 grade22%0.8040.546
Very Happy Very Happy

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum