Discutii

In jos

Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Joi Aug 21, 2008 12:56 am

S-a mai dus o cursa dar eu am aceeasi problema. Nesperat .. sunt pe plus dupa aceasta cursa (65 de mii). Am de schimbat cutia (98%) ... 5.9 milioane, cooling si brakes 3 milioane. Nu am cumsa le repar si sa revin pe plus cursa viitoare (cand trebuie sa schimb motor si sidepods adica 7.2 milioane) deci va trebui sa iau masura decisiva. Mai sunt 3 curse care la un profit de 6 milioane pe cursa (clasare in top 7) inseamna 18 milioane. daca repar masina in totalitate acum ma costa 28 de milioane si nu am cum sa mai promovez. Daca repar numai ce imi este necesar sa termin sezonul fara fum inseamna 24 de milioane dar am impresia ca imi bat joc de cateva piese cu wear in jur de 50. Urmeaza 2 curse cu downforce medium si una cu low. Aripile cu wear 25/28 acum dupa cursa cu downforce high cred ca ma vor tine pana la final (nivel 3). La suspensie am 18 si urmeaza tot 2 medium si 1 high deci ma va tine. Daca schimb numai piesele care raman toata afacerea ma costa 18.2 milioane ( posibil ceva fum in ultima cursa). La astea mai pun inca 500 de mi pe cursa (calificari si practice) si ajung la aproape 20 de milioane de recuperat in trei curse. Sponsorul 2 acum este la 75% dar ma mai lupt cu cineva care e tot la 75 deci e posibil sa il pierd ... s-a dus 1 milion (speram sa semnez in ultima cursa). Profit 6.7 miloane pe cursa inseamna clasare pe podium si calificari in top 10 ceea ce e cam greu, probabil voi fi in jur de locul 5 daca nu gresesc nici o cursa deci dupa bonusul de sfarsit de sezon voi fi pe plus dar numai cu un milion sau doua presupunand ca voi termina sezonul in top 4 (13 puncte intre mine si locul 5)
Cursa asta probabil ploua deci sper ca talentul pilotului meu sa intre in actiune dar stim cu totii ca e loterie.
Temperaturile fara nici un fel de calcul ma duc cu gandul la strategie de o singura oprire cu medii ( la 45 de grade au tinut 140 de km asa ca tin fara probleme).daca va incepe la un moment dat ploaia si nu se va mai opri atunci cu ceva mai multa benzina putem face fata cu brio. Daca va fi o cursa cu uscat ploaie si iar uscat si poate iar ploaie strategia potrivita ar fi strategia cu masina mai usoara, pit-uri mai scurte deci 2 opriri cu softuri sau chiar 3 cu extrasofturi (16.5sec intrarea la pit).
Overtaking hard parca zice prima strategie

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de cbulucea2 la data de Joi Aug 21, 2008 2:59 am

Pai Andrei e sigur ca nu ploua. Eu am spus ca e o sansa din trei, dar el nu si nu. Mediile nu tin. Eu am facut tot. Cursa poate sa inceapa acum din partea mea. Andrei a grait (also spracht Andrei Smile): 2 stopuri pe soft. Mediile nu tin in nici un chip de la Andrei citire. Benzina pe motor 4 83-83-79 (depinde cum vrei stinturile, orienteaza-te dupa temperatura). Mici diferente intre stinturi intre noi. In rest, la fel.

cbulucea2
Admin

Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Joi Aug 21, 2008 6:59 am

Practice: 1:39.558 (timp net), 1:40.0 (timp total)

Q1: 1:39.299 (push a lot)


Pilotul meu este un geniu. Am zis. Very Happy 0.7s smuls de pe timpul total si 0.3s de pe timpul net. Smile



Radule, am calculat Medium-urile. Daca nu ploua, si nu prea cred ca va ploua, vor falfai 6 ture si la stop si la final! Softurile falfaie doar 2 ture la fiecare stop. Daca bagi Medium, parerea mea e ca se pierd vreo 15-20 secunde din falfaiala aia. Deci jumatate dintr-un pit-stop.



Edit: Q2 - 1:42.115; 81/81/85 - benzolul.

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Joi Aug 21, 2008 3:28 pm

Alin: 1:39.580s 550 600 650 650 650 300 Soft

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Joi Aug 21, 2008 3:29 pm

Ooops, stiam ca am uitat ceva. Stai ca-ti dau si eu setup-ul meu. Smile


600 / 675 / 600 / 700 / 700 / 350 Soft

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Joi Aug 21, 2008 6:29 pm

Eu zic ca tin mediile Smile ..... cu ceva falfaiala
GO-ul meu zice ...
- medii 20 grade 181 km - din care 36 fal fal (riscuri 0/0/5)
- medii 45 grade 143 km - din care 27 fal fal (riscuri 20/17/15)
facand media intre ele
- medii 32.5 grade 162 km din care 32 km fal fal.
La cei 5.303 km asta inseamna 30 de ture total din care 6 fal fal. Daca reusesc pit in turul 29 probabil pierd ceva timp dar intru cu cauciucurile la 3% pentru 32.5 grade. Daca vor fi 35 atunci se cam alege praful si intru pe sarma.
tot GO-ul meu zice ca in cazul in care folosim soft-uri mediile vor tine (35 grade) in jur de 115 km din care 23 vor fi de falfaiala adica 17 ture ok si 4 ture falfal. Daca calculam perfect stintul mai scurt in perioada mai rece si celelalte egale (primul de 20 iar celelate de 19 falfaim doua ture si iintram cu 6%) e ceva mai bine si nu mai suntem asa la limita.
Sezonul trecut am avut 25-30% si 45-60% sanse de ploaie la Hungaroring si nu a plouat. E posibil ca nici acum sa nu ploua dar temperatura la limita ma face sa cred ca poate ne da un dusulet mic.

Nu stiu ce sa fac. Trebuie sa ma clasez bine, cu riscuri 0 sanse de ploaie si overtaking hard. Ce ma sfatuiti? Hard cu un stop oare tine?

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Joi Aug 21, 2008 9:09 pm

32 km fal-fal, adica cat am zis eu, 6 ture. Cam mult, parerea mea. Eu cred ca acolo se cam pierde o jumatate de pit-stop, unde se duce foarte mult din avantaj strategiei cu 1 pit-stop.

Anyway, alegerea ta. Smile



Hard cu 1 stop tine sigur. La High Wear la 32.5 grade, Hardurile tin 185 km. La Medium Wear, tin si mai mult. Smile


Apropo, Radu, verifica-ti mail-ul. Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Joi Aug 21, 2008 10:37 pm

Ok. M-am tot gandit si o sa merg pe strategia voastra.
Cei cu riscuri mari pentru depasire sper ca se vor elimina datorita uzurii la limita a cauciucurilor. Cei mai noi sper sa greseasca strategia si acum spre sfarsit de sezon e posibil ca cei care vor sa promoveze sa stranga bani, sa nu-si mai repare masinile deci sa fumege destul de multi si sa am sansa sa ma clasez mai bine.

Acum exersez pentru perioada in care voi deveni responsabil cu benzina:
- Andrei benzina ta e tot pentru motor nivel 3 sau acum esti la 4? La ce am eu in GO (nivel motor 2 medium track 1.29 km/litru //// nivel motor 3 high track 1.23-1.38 low track/// nivel motor 3 very high track 1.20-1.42very low track ) ar insemna cam 1.30-1.31 km/litru deci cantitatea optima ar fi 237 litri deci daca esti tot pe 3 marja de siguranta o ai de 10 litri .... 13 km .... 2 ture si un pic Smile

- Comparand doua curse cu high fuel (doar atat am) motor nivel 4 1.29 km/l si nivel 3 1.20 km/litru rezulta ca ar fi un minus ~ 7% care daca il aplicam la cei 237 litri ajungem la concluzia ca lui Alin i-ar ajunge 222 de litri. Pana la 245 e drum lung dar probabil depinde si de pilot, oricum ma astept ca el sa ramana 23 de litri care in consumul lui inseamna aproape 6 ture

Am fi calculat bine?

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Joi Aug 21, 2008 10:48 pm

Nivel 3 la motor, dom' sef. Smile

10 litri ... Eu zic ca este o cantitate rezonabila, avand in vedere ca eu am pus mai intai stinturile scurte si dupa aia ala mai lung. Deci, cele 2 ture de marja de siguranta vor fi foarte probabil la sfarsit. Wink Cum nu se poate mai bine. Smile


237 - 7% = 221 litri ... deci, pe acolo. Calculele cred ca sunt bune. Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Joi Aug 21, 2008 11:12 pm

Ok in cazul asta sper sa fac fata pana cand reusesti sa te pui la punct cu netul.
Practice: Net 1:39.900s 480 520 670 720 570 270 Soft
Q1: 1:40.087 - din pacate la o secunda si jumatete de Pawel
daca ramane stabilit ca 222 ar fi ok atunci sa pun si eu tot 10 litri in plus .. voi merge 76/80/76. Partea proasta e ca daca am calculat bine in cazul in care ploaia incepe in primul minut din stintul doi asta inseamna cam turul 20 deci e posibil sa facem un tur apoi sa sa intram iar. Ma mananca sa maresc primul stint cu 2 ture de falfaiala .... inca nu am facut q2 ma mai gandesc

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Vin Aug 22, 2008 6:19 am

Eu sper sa gasesc cazare rapid ... Pe unde intreb, tot primesc raspuns 'nu avem disponibil'. Sad

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Vin Aug 22, 2008 9:41 am

Din acate eu nu am reusit sa deschid go-ul tau. Imi da eroare

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Vin Aug 22, 2008 10:13 am

Sad Eu l-am deschis pe al tau fara nici un fel de problema. Care o fi problema?

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Vin Aug 22, 2008 10:20 am

Cu asta de la munca vad ca a mers. Poate o fi din cauza ca la cel de acasa nu am facut update Very Happy
Am facut si Q2 1:43.191 (cu 3 secunde peste Q1) si momentan sunt pe 5. Sper sa plec din top 8 cursa asta. Pana la urma am pus primul stint de 20 de ture si celelalte 2 de 19. Ma bate gandul sa merg cu risc 5 la overtaking si in functie de ce se va intampla cu uzura in aceasta cursa o sa stiu cum sa merg in celelate doua

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de AndreiRC la data de Vin Aug 22, 2008 11:08 am

Very Happy


Eu sunt pe 2, in spatele lui Hangwei. Chinezoiul ala e dus cu pluta rau. Mai jos de P3 nu cred ca o sa fiu. P3 din momentul asta e la 2 secunde in spate per total calificari. Very Happy

La riscuri, 5-5-3. Stinturile: 19 ture - 19 ture - 20 ture. Smile

AndreiRC

Numarul mesajelor : 664
Varsta : 41
Data de inscriere : 03/06/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Admin la data de Vin Aug 22, 2008 10:47 pm

Eu cred ca am ratat cursa asta .... pit prea devreme. Drum bun Andrei Smile Da un semn de viata cand ajungi cheers

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

Vezi profilul utilizatorului http://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: Discutii

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum