F1 Manager Forum
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Scurt Ghid al sezonului

In jos

Scurt Ghid al sezonului Empty Scurt Ghid al sezonului

Mesaj Scris de Admin Mar Mar 11, 2008 2:06 pm

Sezonul 1 s-a incheiat acum te pregatesti pentru sezonul 2.

Personalul
In primul rand propui contracte celor trei sefi de echipa. Apoi mai angajezi 100 de oameni la Research si ii pui la munca. Ai 100 in startul sezonului 1, plus 100 in ultima cursa a sezonului 1 plus 100 pe care tocmai i-ai angajat si pentru inceput ii pui astfel:
Aerodynamics
Part Name Staff Speed Reliability
Airbox 15 0% 100%
Barge Boards 15 0% 95%
Engine Cover 15 0% 90%
Front Wing 35 0% 100%
Monocoque 45 0% 95%
Rear Diffuser 35 0% 100%
Rear Wing 35 0% 100%
Turning Vanes 15 0% 95%
Mechanical Parts
Part Name Staff Speed Reliability
Brakes 15 0% 100%
Cooling System 15 0% 100%
Gearbox 15 0% 100%
Starting System 15 0% 100%
Steering Wheel 15 0% 100%
Suspension 15 0% 100%
FOARTE IMPORTANT: Este de preferat sa imparti totul in proiecte multe cu numar mic de oameni. De ex. in loc de 30 de oameni pentru un proiect mai bine faci 2 proiecte a cate 15 oameni, astfel vei castiga minim 40% in plus pe cursa in dezvoltarea masinii

Dupa ce vei duce facilitatile la 100% incepi sa angajezi 100 de oameni pe cursa pana cand vei avea 650 in total. Pe acestia ii repartizezi la piese mai putin dezvoltate si incerci sa aduci masina la un cat de cat echilibru. In cursa 14 va trebui sa ii opresti proictele de viteza si sa incepi sa lucrezi la siguranta pentru ca pe masura ce castigi in viteza pierzi in siguranta (Reliability). Daca nu reusesti sa duci toate piesele inapoi la 100% pana la sfarsitul sezonului nu te speria pentru ca le vei finaliza in primele 2-3 curse din sezonul urmator.

Masina mea inainte de Reliability arata astfel:
Aerodynamics
Part Name
Staff
Speed
Reliability
Airbox
45
40.93%
80%
Barge Boards
15
65.92%
75%
Engine Cover
15
90%
60%
Front Wing
75
37.7%
90%
Monocoque
65
49.45%
85%
Rear Diffuser
70
38.65%
85%
Rear Wing
70
39.03%
85%
Turning Vanes
15
65.85%
70%
Mechanical Parts
Part Name
Staff
Speed
Reliability
Brakes
65
29.6%
100%
Cooling System
15
41.78%
85%
Gearbox
80
25.66%
95%
Starting System
45
29.44%
90%
Steering Wheel
15
41.78%
85%
Suspension
60
36.29%
85%

Inca un lucru foarte important pe care de altfel il gasiti si in help - Monocoque - este cea mai importanta piesa, toate piesele dezvoltate peste procentul Mono... vor fi aduse la procentul acestuia. In concluzie cel mai mare procent de dezvoltare trebuie sa il aveti la Monocoque (eu am aflat prea tarziu acest lucru)

Progresul facut de 15 oameni pusi la Reliability pe cursa (cu o eficienta de 98%) a fost pentru mine urmatorul:
---------
Part Name Project Type
Progress/15 people
AirboxReliability
18.9%
Barge BoardsReliability
1.89%
Engine CoverReliability
18.9%
Front WingReliability
1.89%
MonocoqueReliability
1.89%
Rear DiffuserReliability
18.9%
Rear WingReliability
1.89%
Turning VanesReliability
18.9%
BrakesReliability
0.5%
Cooling System Reliability
1.7%
GearboxReliability
0.5%
Starting SystemReliability
10.5%
Steering Wheel Reliability
1.7%
SuspensionReliability
0.5%
Folosind aceste procente si cu regula de trei simpla vei putea sa-ti calculezi numarul de oameni necesari pentru a-ti urca Reliability la 100% pana la sfarsitul sezonului. In cazul in care ajungi la concluzia ca nu ai suficienti oameni sau curse ramase pentru a urca la 100% in ghidul sezonului 3 vei gasi cum sa le urci in primele curse ale sezonului 3

Facilitati
In primul rand verifica facilitatile pe care le-a dus deja la 100% este posibil ca acestea sa scada cu 1-2% si du-le inapoi la 100%. Apoi nu scapi de facilitati nici sezonul acesta. Dupa ce sezonul trecut ai reusit sa urci la 100% Headquarter/Staff Room si Gym acum e randul celorlalte facilitati (mai putin cele pentru motor)
Astfel la fiecare cursa in functie de bani vei creste cu cate 5-7% urmatoarele facilitati:
- Computational Fluid Dynamics
- Carbon Fibre Moulding
- Carbon Fibre Construction
- Wind Tunnel
- Component Facility
Dupa ce vei fi crescut si aceste facilitati la 100% incepi sa angajezi din nou opameni pentru Research. Cate 100 la fiecare cursa iar la ultima angajezi numai 50.

Pilotii+Pitcrew
De data aceasta ii vei antrena la fiecare cursa. In principiu PitCrew il vei antrena la 2 tyre change si 1 fuel iar pilotii in cursele pe ploaie vei antrena Wet Weather Skill iar in cele pe uscat Racing/Defensive/Ofensive Skill. La sfarsitul sezonului pilotii ar trebui sa arate cam asa:

Driver Statistics
Racing Skill 35%
Wet Weather Skill 28%
Offensive Skill 34%
Defensive Skill 32%
Driver Fitness 36%
Testing Feedback 25%
Pressure Handling 25%

Admin
Admin

Numarul mesajelor : 434
Data de inscriere : 21/02/2008

https://yrm2.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum