Pitstop-uri
Pagina 1 din 1
Pitstop-uri
Cursele sub 70 de ture - 2 pitstop-uri. Inceputul cursei folosesti setul 1 de Pneuri, la primul Pitstop setul doi si la al 2-lea Pitstop setul 3
Cursele cu mai mult de 70 de ture - 3 pitstop-uri. Pentru aceste curse primul set de pneuri va fi setul 4 (de aceea prima oprire la boxe este mai devreme) urmad ca la Pitstop 1 sa folositi setul 1 la Pitstop 2 setul 2 si la Pitstop 3 setul 3
In cazul in care simti ca concurenta este mai puternica poti folosii setarea alternativa pentru calificari pentru a forta un pic sau strategie cu numar redus de pitstop-uri. Pitsopurile se calculeaza astfel:
pentru cursele cu 3 Pitstopuri:
Rotunjirea rezultatului se face intotdeauna in sus
Distanta optima pentru cauciucuri este de 20-22 de ture. Nu este recomandat sa faceti mai mult de 25 de ture cu un set de cauciucuri pentru ca puteti avea pana si implicit iesiti din cursa.
Cursele cu mai mult de 70 de ture - 3 pitstop-uri. Pentru aceste curse primul set de pneuri va fi setul 4 (de aceea prima oprire la boxe este mai devreme) urmad ca la Pitstop 1 sa folositi setul 1 la Pitstop 2 setul 2 si la Pitstop 3 setul 3
Race | Country | Track | Number of Laps | Pit Length | Fuel Penalty per lap of Fuel Carried | Tyre Type | PitStop 1 | Pitstop 2 | Pitstop 3 | Alternative Qual Settings |
1 | Australia | Albert Park | 58 | 18 sec | 0.086 sec | Hard | 19 | 38 | Take Risks | |
2 | Malaysia | Sepang | 56 | 20 sec | 0.1 sec | Hard | 19 | 38 | ||
3 | Bahrain | Bahrain International Circuit | 57 | 16 sec | 0.1 sec | Hard | 19 | 38 | ||
4 | San-Marino | Imola | 62 | 20 sec | 0.086 sec | Soft | 21 | 42 | ||
5 | Spain | Barcelona | 66 | 22 sec | 0.089 sec | Hard | 22 | 44 | Take Risks | |
6 | Monaco | Monte Carlo | 78 | 18 sec | 0.045 sec | Hard | 14 | 36 | 57 | Normal |
7 | Europe | Nurburgring | 60 | 19 sec | 0.069 sec | Soft | 20 | 40 | ||
8 | Canada | Montreal | 70 | 20 sec | 0.059 sec | Hard | 14 | 33 | 52 | Normal |
9 | USA | Indianapolis | 73 | 20 sec | 0.059 sec | Hard | 14 | 34 | 54 | |
10 | France | Magny-Cours | 70 | 17 sec | 0.069 sec | Hard | 14 | 33 | 52 | |
11 | United Kingdom | Silverstone | 60 | 18 sec | 0.1 sec | Hard | 20 | 40 | ||
12 | Germany | Hockenheim | 67 | 20 sec | 0.069 sec | Soft | 23 | 46 | ||
13 | Hungary | Hungaroring | 70 | 22 sec | 0.069 sec | Hard | 14 | 33 | 52 | |
14 | Belgium | Spa-Francorchamps | 44 | 24 sec | 0.1 sec | Hard | 15 | 30 | Numai 1 Pitstop in tur 22 | |
15 | Italy | Monza | 53 | 18 sec | 0.076 sec | Hard | 18 | 36 | ||
16 | China | Shanghai | 56 | 23 sec | 0.1 sec | Soft | 19 | 38 | ||
17 | Japan | Suzuka | 53 | 17 sec | 0.116 sec | Hard | 18 | 36 |
In cazul in care simti ca concurenta este mai puternica poti folosii setarea alternativa pentru calificari pentru a forta un pic sau strategie cu numar redus de pitstop-uri. Pitsopurile se calculeaza astfel:
- pentru cursele cu doua Pitstopuri:
- Total numar ture / 3 = Turul pentru pitstop 1 ;
Turul pentru pitstop 1 x 2 = Turul pentru pitstop 2 ;
- Primul Pitstop in turul 14
[(Total numar ture - 14) / 3] + 14 = Turul pentru pitstop 2 ;
{[(Total numar ture - 14) / 3] x 2} + 14 = Turul pentru pitstop 3 ;
Distanta optima pentru cauciucuri este de 20-22 de ture. Nu este recomandat sa faceti mai mult de 25 de ture cu un set de cauciucuri pentru ca puteti avea pana si implicit iesiti din cursa.
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|