Discutii Generale
3 participan?i
Pagina 1 din 1
Re: Discutii Generale
Mmm ... deci. Era vorba despre greci.
300 / 350 / 750 / 600 / 850 / 500 - Soft
Timp net: 1:34.912
Timp total: 1:35.847
Cam mare diferenta, dar asta este.
Din calculele facute weekend-ul acesta, mi-a rezultat o strategie cu 2 pituri cu cauciucuri Soft, pe stinturi 92 - 92 - 92. Radu, daca gasesti altceva, feel free to jump in.
Mai draga, dar mult costa upgrade-ul ala de Facilities. Cred ca-l fac in cursa a 2-a sau a 3-a cand o sa stiu cum stau cu piesele.
300 / 350 / 750 / 600 / 850 / 500 - Soft
Timp net: 1:34.912
Timp total: 1:35.847
Cam mare diferenta, dar asta este.
Din calculele facute weekend-ul acesta, mi-a rezultat o strategie cu 2 pituri cu cauciucuri Soft, pe stinturi 92 - 92 - 92. Radu, daca gasesti altceva, feel free to jump in.
Mai draga, dar mult costa upgrade-ul ala de Facilities. Cred ca-l fac in cursa a 2-a sau a 3-a cand o sa stiu cum stau cu piesele.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Fi atent cu benzina, masina de level 1 (de fapt cred ca componentele motor/cutie) consuma mai mult decat level 2 3 etc. Acum la inceput de sezon cred ca trebuie sa punem mai mult dar sa nu exageram. Fuel High si temperaturile mici cred ca ne vor duce in jur de 260-270 de litri (Sezonul trecut, Paul Ricard 13-14 grade, fuel consumption High masina mea de level 1 a consumat 258 litri cu riscuri 25/20/15) Cauciucurile soft avand in vedere temperatura mica si Low tyre wear tin fara probleme dar ma intreb oare cauciucurile extrasoft nu tin pentru 2 opriri?
Oricum nu va grabiti sa faceti calificarile, sa vedem si altii (din cei mai vechi) ce fac. Eu o sa incerc o regula de 3 simpla sa vad daca tin extra soft-urile si o sa updatez post-ul
Oricum nu va grabiti sa faceti calificarile, sa vedem si altii (din cei mai vechi) ce fac. Eu o sa incerc o regula de 3 simpla sa vad daca tin extra soft-urile si o sa updatez post-ul
Ultima editare efectuata de catre Admin in Lun Iun 30, 2008 10:43 am, editata de 1 ori
Re: Discutii Generale
Se poate pune 95 pe stint, pentru orice eventualitate. Eu am facut calculele cu datele de la Paul Ricard.
Extrasofturile risca sa ne trimita foarte probabil (90 - 95% sanse) in oprirea a treia. Nu tin mai mult de 100 km pe Low wear.
Extrasofturile risca sa ne trimita foarte probabil (90 - 95% sanse) in oprirea a treia. Nu tin mai mult de 100 km pe Low wear.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Spuneam sa nu faceti inca calificari pentru ca avand aceleasi piese la masina e posibil ca de data aceasta sa ni se potriveasca setup-urile si cel mai rapid setup sa fie valabil pentru toti trei.
Am date pentru Sweeden si Hungary cauciucuri Soft temperaturi 21-22 grade:
Sweeden Medium tyre wear 118-120 km
Hungary Very Low tyre wear 162-168 km
Folosind regula minunata km/set in cursa cu Low tyre wear ar fi in jur de 140-144. Folosind strategie cu 2 opriri pe soft-uri piturile ideale ar fi in turele 20 si 40 ceea ca inseamna 103 km adica 74% si asta in conditiile in care cursele folosite la calcule au fost cu temperatura medie de peste 5 grade mai mare. Concluzia mea este ca diferenta intre cele doua seturi de cauciucuri este in principiu de 35-40 km si asta inseamna pe muchie de cutit dar cum eu sunt hotarat sa nu promovez nu o sa ma deranjeze un pit in plus
Deci pentru mine cauciucuri ExtraSoft si benzina 90/90/90 cu un ultim pit pentru 4 ture (18 de litri).
Am date pentru Sweeden si Hungary cauciucuri Soft temperaturi 21-22 grade:
Sweeden Medium tyre wear 118-120 km
Hungary Very Low tyre wear 162-168 km
Folosind regula minunata km/set in cursa cu Low tyre wear ar fi in jur de 140-144. Folosind strategie cu 2 opriri pe soft-uri piturile ideale ar fi in turele 20 si 40 ceea ca inseamna 103 km adica 74% si asta in conditiile in care cursele folosite la calcule au fost cu temperatura medie de peste 5 grade mai mare. Concluzia mea este ca diferenta intre cele doua seturi de cauciucuri este in principiu de 35-40 km si asta inseamna pe muchie de cutit dar cum eu sunt hotarat sa nu promovez nu o sa ma deranjeze un pit in plus
Deci pentru mine cauciucuri ExtraSoft si benzina 90/90/90 cu un ultim pit pentru 4 ture (18 de litri).
Re: Discutii Generale
Eh, pe mine o sa ma deranjeze un pit in plus. Deci am dat cu Soft si ...
Si un super timp pe Q1: 1:34.821!! Mai rapid decat timpul net din practice! Wow. Super tare, o fi motivatia mare de vina.
Am sa merg pe 95 / 95 / 95 la stinturi.
Edit: Q2 - 1:38.202. Timpul total ma plaseaza la 1.5s de lider, cu 0.004 in fata locului 3. Deloc rau.
Si un super timp pe Q1: 1:34.821!! Mai rapid decat timpul net din practice! Wow. Super tare, o fi motivatia mare de vina.
Am sa merg pe 95 / 95 / 95 la stinturi.
Edit: Q2 - 1:38.202. Timpul total ma plaseaza la 1.5s de lider, cu 0.004 in fata locului 3. Deloc rau.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Ce naiba a facut dementa asta de pe pole?? A ajuns dupa calificari la 2.8 milioane, de la 30!!! Are masina tot de nivel 1, unde a aruncat toti banii aia??
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Pai poate si-a luat pilot, sau a antrenat pilotul sau a facut teste sau a cumparat cateva piese de level 2 sau a fost la chef si a baut banii
Re: Discutii Generale
Avea pilot deja ... Iar masina arata Balanced pe statistica aia. Se prea poate sa fie ceva piese de nivel 2.
Oricum ... foarte proasta miscare. Sa ajungi din prima cursa la 2.8 ... Nebunie. :p
Oricum ... foarte proasta miscare. Sa ajungi din prima cursa la 2.8 ... Nebunie. :p
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Cu pilotul meu in usoara crestere de motivatie dar cu concentrare proasta am reusit sa scot in practice 01:34,991 neasteptat de aproape de Andrei (probabil si cauciucurile extrasoft au avut un rol important). Setarea mea:
300 350 750 600 790 520
Q1 ca de obicei sub timpul din teste:
01:35,611
Q2 cu mici modificari la setari (+15,+15,-10,-15,-10,+10):
01:38,633
300 350 750 600 790 520
Q1 ca de obicei sub timpul din teste:
01:35,611
Q2 cu mici modificari la setari (+15,+15,-10,-15,-10,+10):
01:38,633
Re: Discutii Generale
Eu ma gandesc la o singura oprire, cu cauciucuri medii. Am facut practice si masina se tine bine.
1:35.665s 0.075s 1:35.590s 280 300 820 600 820 600 Medium
1:36.437s 0.827s 1:35.610s 300 300 800 550 800 600 Medium
Din setupurile de mai sus, doar frana nu i-a placut, in rest aripi intre 280 si 350 e ok, engine si gearbox intre 800 si 820 e iar ok. Am avut noroc, am ginit setupul dupa numai 3 ture. Asa ca mai am 5 de jucat. Poate aveti sugestii.
De ce zic un stop ? E un circuit cu low wear si sper ca mediile sa tina. La boxe in mod normal se pierde destul. Nu stiu cat conteaza la joc, dar in realitate, in paralel cu boxele e o singura curba lenta, in rest doua foarte rapide, iar la pit se pierd multe secunde. Consumul e high, e adevarat, dar nu stiu cat vor trage incepatorii de masini. Ma gandesc sa merg safe, sa pun riscuri foarte foarte mici, undeva maxim 5 si sa scot in prima parte a sezonului bani, mai mult decat puncte, urmand sa-mi scot parleala cu punctele in a doua parte a sezonului.
Deci, ce ziceti ? Tin mediile ? Se indura unul din voi sa-mi spuna si mie un consum estimat pentru un stop ? Sa merg cu 142-143 pe stint, pentru a fi safe ? Sa folosesc hard tires ?
1:35.665s 0.075s 1:35.590s 280 300 820 600 820 600 Medium
1:36.437s 0.827s 1:35.610s 300 300 800 550 800 600 Medium
Din setupurile de mai sus, doar frana nu i-a placut, in rest aripi intre 280 si 350 e ok, engine si gearbox intre 800 si 820 e iar ok. Am avut noroc, am ginit setupul dupa numai 3 ture. Asa ca mai am 5 de jucat. Poate aveti sugestii.
De ce zic un stop ? E un circuit cu low wear si sper ca mediile sa tina. La boxe in mod normal se pierde destul. Nu stiu cat conteaza la joc, dar in realitate, in paralel cu boxele e o singura curba lenta, in rest doua foarte rapide, iar la pit se pierd multe secunde. Consumul e high, e adevarat, dar nu stiu cat vor trage incepatorii de masini. Ma gandesc sa merg safe, sa pun riscuri foarte foarte mici, undeva maxim 5 si sa scot in prima parte a sezonului bani, mai mult decat puncte, urmand sa-mi scot parleala cu punctele in a doua parte a sezonului.
Deci, ce ziceti ? Tin mediile ? Se indura unul din voi sa-mi spuna si mie un consum estimat pentru un stop ? Sa merg cu 142-143 pe stint, pentru a fi safe ? Sa folosesc hard tires ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
In jur de 140 - 145 litri pentru 1 stop si cauciucuri Medium.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Ah ... si atentie mare la Race Setup. Nu uitati sa schimbati setarea de la cauciucurile de start, pentru ca au ramas pe Rain, de la Zandvoort. Sa nu va puna mititelul sa incepeti cu cauciucuri de ploaie, ok?
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Mititelul... you mean Lewis Hamilton ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Pe acelasi setup, cu care pilotul meu e multumit:
-medium: 1:35.590 (de doua ori)
-soft: 1:35.206
-extrasoft: 1:34.823
Am vazut ca un stop ia (cu tot cu in si out) cam 40-50 sec. Extrasoft 2 stopuri e riscant (sper ca nu si medium 1 stop), asa ca pe softuri se castiga 23 secunde la acelasi fuel load. Dar cum nu va fi acelasi fuel load, cred ca tot pe acolo va fi pierderea (40-50 sec), exact cat ia sa mai faci un stop. Deci cred ca tot pe acolo va fi. Sper doar sa tina cauciucurile. 142 litri pun. Sper sa tina si benzina. Daca nu, stiti ce se intampla (faza cu canistra si chibritul aprins).
-medium: 1:35.590 (de doua ori)
-soft: 1:35.206
-extrasoft: 1:34.823
Am vazut ca un stop ia (cu tot cu in si out) cam 40-50 sec. Extrasoft 2 stopuri e riscant (sper ca nu si medium 1 stop), asa ca pe softuri se castiga 23 secunde la acelasi fuel load. Dar cum nu va fi acelasi fuel load, cred ca tot pe acolo va fi pierderea (40-50 sec), exact cat ia sa mai faci un stop. Deci cred ca tot pe acolo va fi. Sper doar sa tina cauciucurile. 142 litri pun. Sper sa tina si benzina. Daca nu, stiti ce se intampla (faza cu canistra si chibritul aprins).
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Rezista Mediumurile la 1 stop fara probleme. La Silverstone e Low Wear. Pe Medium Wear mergeau 180 km la temperatura asemanatoare, deci trece de 200 km la Silverstone. Iar GO-ul zice 137 litri pe stint. 142 ca sa fii safe.
Softurile tineau 125 km pe Medium Wear, deci ajung la 145 pe Low. Merg lejer pe 2 pituri. Benzina va fi cam la limita pe primul stint, dar mai pot adauga 2 litri la pituri pentru a fi suficienta.
Sunt in continuare pe 2 din 11 combatanti. Cred ca o sa termin calificarile destul de sus, e bine pentru cursa pentru ca Overtakingul este posibil aici si o sa pot depasi.
Softurile tineau 125 km pe Medium Wear, deci ajung la 145 pe Low. Merg lejer pe 2 pituri. Benzina va fi cam la limita pe primul stint, dar mai pot adauga 2 litri la pituri pentru a fi suficienta.
Sunt in continuare pe 2 din 11 combatanti. Cred ca o sa termin calificarile destul de sus, e bine pentru cursa pentru ca Overtakingul este posibil aici si o sa pot depasi.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Dar atunci nu merg 2 stopuri pe extrasoft ? Sau 3 cu extrasoft ? Ce ziceti ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
3 cu Extrasoft, in nici un caz 2. Radu merge cu Extrasofturi.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
I-am extins contractul pilotului meu cu inca 5 curse (pana in cursa 13 pentru ca spre sfarsit de sezon vreau sa-mi iau pilot cu care sa promovez sezonul urmator) si i-a crescut motivatia la 79 .... trebuia sa fi facut asta inainte de calificari dar e bine si acum.
Re: Discutii Generale
Dap, dap, ar trebui sa te ajute in cursa.
Sunt pe 5 din 21 pe grila ... insa cel de pe 4 merge cu strategie de intrare dupa vreo 5 ture de la start. Eu chiar nu-i inteleg pe astia cu strategii de genul asta, ce castiga? 100,000 in plus pentru pozitia pe grila? Pai ii pierd imediat cu strategia de cursa data peste cap. Este cam stupida faza.
Sunt pe 5 din 21 pe grila ... insa cel de pe 4 merge cu strategie de intrare dupa vreo 5 ture de la start. Eu chiar nu-i inteleg pe astia cu strategii de genul asta, ce castiga? 100,000 in plus pentru pozitia pe grila? Pai ii pierd imediat cu strategia de cursa data peste cap. Este cam stupida faza.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Mult succes in cursa azi domnilor. O sa pun un sticker pe masina: "Andrei, get well soon!"
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Multam frumos, sper sa ma fac bine rapid.
Succes mult si voua!
Succes mult si voua!
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Wear-uri in cursa cu riscuri 3 pe linie:
Chassis 20%
Engine 38%
Front Wing 18%
Rear Wing 21%
Underbody 22%
Sidepods 15%
Cooling 15%
Gearbox 28%
Brakes 22%
Suspension 18%
Electronics 12%
Datorita testelor am insa wear destul de mare la motor (58%) asa ca din pacate cursa viitoare voi fi nevoit sa il schimb.
Chassis 20%
Engine 38%
Front Wing 18%
Rear Wing 21%
Underbody 22%
Sidepods 15%
Cooling 15%
Gearbox 28%
Brakes 22%
Suspension 18%
Electronics 12%
Datorita testelor am insa wear destul de mare la motor (58%) asa ca din pacate cursa viitoare voi fi nevoit sa il schimb.
Re: Discutii Generale
Nu prea diferite cifrele de ale mele cu riscuri 7 pe linie.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|