Discutii Generale
3 participan?i
Pagina 1 din 2
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Re: Discutii Generale
Eu asi incepe prin a remarca timpul mare pentru intrare la Pitstop si temperatura mica cu conditii de ploaie 0%. Ma gandesc la o strategie cu un singur pitstop dar e acel Overtaking Easy care ma face sa ma mai gandesc.
Oricum abia pe luni o sa ma apuc de reparat masina, setari si strategie.
Oricum abia pe luni o sa ma apuc de reparat masina, setari si strategie.
Re: Discutii Generale
Iata ce am obtinut eu din practice:
200 / 250 / 850 / 400 / 600 / 750 Soft
Timp net: 1:21.476
Eroare: 0.902
Timp total: 1:22.378
Ma gandesc la 2 opriri sau chiar la 3, avand in vedere acel Overtaking Easy. Insa nu m-am hotarat inca.
Va fi benzina maxima de 275 - 280 litri, conform consumului similar de la alte curse. In caz de 3 opriri, merge ceva gen de 75 - 75 - 75 - 75. Pentru 2 opriri, 95 - 95 - 95.
Partea proasta cu 3 opriri este insa durata mare a pitului. Deci ... nu prea cred ca se merita acea strategie.
Edit: Q1 - 1:22.211 - locul 2 la 1.62s de finlandezul cel nebun. Pe care, apropo, colegii de grupa il cam suspecteaza de 'cheating'. 3 ore de logare si masina la nivelul 4 plus ne bate pe toti de ne zvanta ... ceva nu este in regula acolo.
200 / 250 / 850 / 400 / 600 / 750 Soft
Timp net: 1:21.476
Eroare: 0.902
Timp total: 1:22.378
Ma gandesc la 2 opriri sau chiar la 3, avand in vedere acel Overtaking Easy. Insa nu m-am hotarat inca.
Va fi benzina maxima de 275 - 280 litri, conform consumului similar de la alte curse. In caz de 3 opriri, merge ceva gen de 75 - 75 - 75 - 75. Pentru 2 opriri, 95 - 95 - 95.
Partea proasta cu 3 opriri este insa durata mare a pitului. Deci ... nu prea cred ca se merita acea strategie.
Edit: Q1 - 1:22.211 - locul 2 la 1.62s de finlandezul cel nebun. Pe care, apropo, colegii de grupa il cam suspecteaza de 'cheating'. 3 ore de logare si masina la nivelul 4 plus ne bate pe toti de ne zvanta ... ceva nu este in regula acolo.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Admin a scris:Eu asi incepe prin a remarca timpul mare pentru intrare la Pitstop si temperatura mica cu conditii de ploaie 0%. Ma gandesc la o strategie cu un singur pitstop dar e acel Overtaking Easy care ma face sa ma mai gandesc.
Oricum abia pe luni o sa ma apuc de reparat masina, setari si strategie.
Nu inteleg de ce e overtaking easy, pentru ca desi e o linie lunga, apropierea de cel din fata iti reduce puterea motorului si e greu sa depasesti. Plus ca se merge cu downforce mediu, pentru ca portiunea virajata infield impune acest lucru.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Setarile mele:
200 200 800 500 700 650 Medium
Timp net: 1:23.072.
Masina praf si pulbere.
200 200 800 500 700 650 Medium
Timp net: 1:23.072.
Masina praf si pulbere.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Cu setupul lui Andrei, 1:22.866
Engine: Try to favor a bit more the low revs
Brakes: I would like to have the balance a bit more to the front
Gear: I am very often in the red. Put the gear ratio a bit higher
Suspension: The car is too rigid. Lower a bit the rigidity
Engine: Try to favor a bit more the low revs
Brakes: I would like to have the balance a bit more to the front
Gear: I am very often in the red. Put the gear ratio a bit higher
Suspension: The car is too rigid. Lower a bit the rigidity
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Eu ma gandesc sa merg pe un singur stop, cu hard, ca masina e stricata rau si nu pot pune defend ridicat. Sau sa risc si sa pun pe maxim agresivitatea, sa se strice complet si sa primesc piese noi, ce ziceti ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Ce se potriveste la un pilot nu place la altul. Am descoperit asta si cu setarile lui Radu. Dar vezi ca este timpul net mai jos?
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Nu mari agresivitatea. Daca este trecut overtaking 'easy', apai n-ai nevoie de cine stie ce risc ca sa poti depasi. Ti-ar trebui risc foarte mare la blocare, dar nu cred ca e bine. Mergi pe riscuri mai mici.
Iar pentru 1 pit-stop, n-ai nevoie de Hard. Medium e suficient, tin 175 - 180 km, iar tu ai face pitul la 152 - 155.
Iar pentru 1 pit-stop, n-ai nevoie de Hard. Medium e suficient, tin 175 - 180 km, iar tu ai face pitul la 152 - 155.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Ce sa vorbesc de overtaking ?!? Pe mine o sa ma depaseasca lumea, nu invers. O sa fiu o sicana mobila pe circuit.
Atunci merg pe 1 stop. Sper sa le puste si la astia motoarele. Cat despre trisori, cred ca avem si noi unul, cehul cu nume cehesc Edgar White, venit acum 3 curse si care a prins podium in toate cursele si sta aproape pozitiv cu banii.
Atunci merg pe 1 stop. Sper sa le puste si la astia motoarele. Cat despre trisori, cred ca avem si noi unul, cehul cu nume cehesc Edgar White, venit acum 3 curse si care a prins podium in toate cursele si sta aproape pozitiv cu banii.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Diferentele dintre setup-uri sunt date de componentele masinii. Cred ca cu aceeasi masina doi piloti vor avea acelasi timp net pe tur chiar daca unul e multumit si altul nu ... parerea mea. De trisat nu prea ai cum sa trisezi. E foarte posibil ca unii piloti sa aiba un profesor in spate si asta conteaza foarte mult. Cel care a venit acum trei curse probabil si-a facut direct masina de level 3 cu banii pe care i-a primit la inceput.
Re: Discutii Generale
Cred ca se poate trisa cu 2 conturi, insa folosind 2 IP-uri diferite.
In fine ...
Sunt de acord cu Radu, poate fi un pilot multumit si altul nu de aceleasi setari. De asemenea, se poate foarte bine sa ai timpi diferiti la aceleasi setari, datorita profilului diferit al pilotilor (talent, concentrare, agresivitate diferita), deci un stil de pilotaj diferit.
In fine ...
Sunt de acord cu Radu, poate fi un pilot multumit si altul nu de aceleasi setari. De asemenea, se poate foarte bine sa ai timpi diferiti la aceleasi setari, datorita profilului diferit al pilotilor (talent, concentrare, agresivitate diferita), deci un stil de pilotaj diferit.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Q2 - 1:24.312 (95 litri la bord). Momentan pe 3, la 2.86s de lider.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Care e consumul pe km ? Sa stiu daca sa merg pe soft sau mediu (1 sau 2 stopuri) ? Tin mediile un stop ? Tin softurile 2 stopuri ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Consumul aici este 1.14 km / l. Deci 0.877 l / km.
Daca vrei 1 stop, mergi pe mediu. Daca vrei 2 stopuri, mergi pe soft. Din datele pe care le am eu, ar trebui sa tina pana in oprire.
Daca vrei 1 stop, mergi pe mediu. Daca vrei 2 stopuri, mergi pe soft. Din datele pe care le am eu, ar trebui sa tina pana in oprire.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
280 de litri mi se pare cam mult. Am citit pe undeva ca maximum de consum intr-o cursa este 280 de litri si asta nu pare a fi cursa de 280 de litri dar mai vad maine cand o sa am timp de calcule. In principiu la Paul Ricard (tot High dpdv combustibil) s-au consumat 258 litri (0.846 l/km) ceea ce inseamna un consum de 260 de litri eu probabil o sa ma risc cu un 260-265 dar precum spuneam ... calculez luni
Re: Discutii Generale
Nu cred ca poate trece de 0.85 l/km niciunde, pe nici un circuit de F1. Doar nu e oval. OK, e portiunea de oval, dar mai e si in-field-ul, unde nu se consuma asa mult.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
La Paul Ricard la mine a fost 0.878 l/km (ciudat ca la tine a fost mai putin, Radu). Si la Anderstorp a fost 0.873.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Part: Level: Wear:
Chassis 2 49%
Engine 2 69%
Front Wing 2 84%
Rear Wing 2 72%
Underbody 3 52%
Sidepods 2 78%
Cooling 2 64%
Gearbox 3 30%
Brakes 3 66%
Suspension 3 34%
Electronics 2 46%
De schimbat pare a fi nevoie doare de aripa fata, voi ce ma sfatuiti?
Chassis 2 49%
Engine 2 69%
Front Wing 2 84%
Rear Wing 2 72%
Underbody 3 52%
Sidepods 2 78%
Cooling 2 64%
Gearbox 3 30%
Brakes 3 66%
Suspension 3 34%
Electronics 2 46%
De schimbat pare a fi nevoie doare de aripa fata, voi ce ma sfatuiti?
Re: Discutii Generale
As zice si eleronul spate si sidepodurile totusi. SI motorul si franele si cooling-ul sunt periculos de sus, insa motorul te-ar ustura zdravan la portofel (vreo 5 milioane). Nu stiu ce sa-ti zic.
Ce bani ai? Daca n-ai prea multi, iti sugerez sa schimbi eleroanele si sidepodurile si o cursa cu riscuri minime, gen 5-5-5.
Ce bani ai? Daca n-ai prea multi, iti sugerez sa schimbi eleroanele si sidepodurile si o cursa cu riscuri minime, gen 5-5-5.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Am niste amarate de 5 milioane deci nu prea am loc de multe, cred ca risc doar aripa fata si sidepods (3 mil) ... restul ce-o fi o fi
Re: Discutii Generale
Am pus intrebare pe forumul romanesc despre uzura de acolo. Ma intereseaza si pe mine sa nu-mi plesneasca motorul sau sasiul. Acum cand am sanse asa bune de promovare, ar fi pacat sa ratez o cursa din cauza unei chestii de genul asta.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Andrei tu chiar vrei sa promovezi de sezonul asta? Nu cred ca vei avea sanse sa ramai in amator pentru ca nu ai nici masina si nici bani. Eu imi propun sa promovez abia peste doua sezoane mai ales ca vorba unora cursele din Rookie sunt distractive dupa aceea vine greul.
Re: Discutii Generale
Eu nu vreau sa promovez neaparat, dar tipii astia nu se prea descurca la mine in grupa. Mai sunt si in Promotions List cu numai 13 puncte, din cauza ca sunt multe locuri libere.
Ca sa ratez promovarea, ar trebui sa intru in negativ. S-ar putea in ultima instanta sa fac chestia asta. Am sa vad ce se intampla dupa Indy. Daca sunt tot prin fata, imi schimb pilotul ori dupa Indy, ori dupa Buenos Aires si cu asta intru in negativ sigur, pentru ca trebuie sa-i platesc vreo 9 - 10 milioane pentru contractul neincheiat.
Ca sa ratez promovarea, ar trebui sa intru in negativ. S-ar putea in ultima instanta sa fac chestia asta. Am sa vad ce se intampla dupa Indy. Daca sunt tot prin fata, imi schimb pilotul ori dupa Indy, ori dupa Buenos Aires si cu asta intru in negativ sigur, pentru ca trebuie sa-i platesc vreo 9 - 10 milioane pentru contractul neincheiat.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Mie un engine de 69 de level 3 mi-a puscat in cursa cu 15/25/20/5 agresivitate de cursa.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Pagina 1 din 2
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|