Discutii generale
3 participan?i
Pagina 1 din 1
Discutii generale
Deci, dupa cum am promis, am testat si Softurile si ExtraSofturile. Diferenta intre ele la aceeasi benzina este de 0.4s (mai bun timpul cu Extra-urile, evident).
Practice Setup
475 / 525 / 600 / 500 / 300 / 250
Timp net Softuri: 1:42.229
Timp total Softuri: 1:43.003
Timp net ExtraSofturi: 1:41.822
Timp total ExtraSofturi: 1:42.497
In/out: 24 secunde
Este alegerea fiecaruia ce doreste sa utilizeze. Eu inca nu stiu ce o sa utilizez. Am sa urmaresc cum se califica ceilalti si ma decid atunci. Oricum, din calcule reiese ca, indiferent de ce alegem, vom falfai 2-3 ture. Deci luati si asta in considerare cand va decideti.
Benzina pare sa fie in felul urmator (fara marja de siguranta):
Level 1 engine: 1.08 km / litru > 283 litri
Level 2 engine: 1.12 km / litru > 273 litri
Level 3 engine: 1.16 km / litru > 263 litri
Level 4 engine: 1.20 km / litru > 255 litri
O marja de siguranta ar fi cam vreo 7 litri.
Daca imi ziceti cum doriti stinturile, va fac calculul pentru stinturi cu GPRO Organizer-ul cand ajung diseara acasa.
Practice Setup
475 / 525 / 600 / 500 / 300 / 250
Timp net Softuri: 1:42.229
Timp total Softuri: 1:43.003
Timp net ExtraSofturi: 1:41.822
Timp total ExtraSofturi: 1:42.497
In/out: 24 secunde
Este alegerea fiecaruia ce doreste sa utilizeze. Eu inca nu stiu ce o sa utilizez. Am sa urmaresc cum se califica ceilalti si ma decid atunci. Oricum, din calcule reiese ca, indiferent de ce alegem, vom falfai 2-3 ture. Deci luati si asta in considerare cand va decideti.
Benzina pare sa fie in felul urmator (fara marja de siguranta):
Level 1 engine: 1.08 km / litru > 283 litri
Level 2 engine: 1.12 km / litru > 273 litri
Level 3 engine: 1.16 km / litru > 263 litri
Level 4 engine: 1.20 km / litru > 255 litri
O marja de siguranta ar fi cam vreo 7 litri.
Daca imi ziceti cum doriti stinturile, va fac calculul pentru stinturi cu GPRO Organizer-ul cand ajung diseara acasa.
Ultima editare efectuata de catre AndreiRC in Mier Aug 13, 2008 11:11 am, editata de 1 ori
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Dupa dezastrul de aseara eu inca sunt in ceatza
Optiuni:
Avand in vedere ca principalul obiectiv pe final de sezon este sa pregatesc pilotul pentru viitorul sezon inclin spre a 2-a optiune sa termine si pilotul nou macar o cursa apoi sa merg pana la ultima cursa numai cate 10 ture cu piesele la 99 si inainte de ultima cursa piese noi si minus mare
Nu stiu inca cand sa demotivez pilotul si sa ii extinde contractul si binenteles ca nu stiu daca ii pot extinde contractul cand sunt pe minus. Reinnoirea contractului inseamna un plus la motivatie dar de la 66 nu cred ca va creste la peste 85 in cursele ramase pana la final si binenteles la final trebuie sa fiu pe minus pentru ca am mari sanse sa termin pe pozitie promovabila
Optiuni:
- Repar toate piesele cu uzura de peste 60 si ma duc la -19 milioane
- Dezavantaj: nu mai pot antrena pilotul pana ajung pe plus
- Avantaj: celelalte piese sunt sub 45 uzura si probabil ma vor tine 3 curse pana ajung pe plus asta numai daca reusesc sa ma clasez in puncte in fiecare cursa (cutia e posibil sa ma tina doar 2 curse si un pic) - Fac Downgrade la o uzura de 60 (piese de nivel 2 sau 3)
- Dezavantaj: va fi greu sa ridic nivelul masinii si nu cred ca voi mai obtine puncte in urmatoarele curse
- Avantaj: Pot antrena pilotul si cursa viitoare - Repar numai piesele care sunt sigur ca nu ma vor tine cursa viitoare si ma duc la numai minus 14 milioane
- Dezavantaj: cursa viitoare voi avea 2 piese peste 85-90 uzura si nu voi putea sa le mai schimb (costa 5 milioane) ci numai downgrade si nu sunt sigur ca ma vor tine
- Avantaj: Doua clasari in puncte ma duc sigur pe plus
Avand in vedere ca principalul obiectiv pe final de sezon este sa pregatesc pilotul pentru viitorul sezon inclin spre a 2-a optiune sa termine si pilotul nou macar o cursa apoi sa merg pana la ultima cursa numai cate 10 ture cu piesele la 99 si inainte de ultima cursa piese noi si minus mare
Nu stiu inca cand sa demotivez pilotul si sa ii extinde contractul si binenteles ca nu stiu daca ii pot extinde contractul cand sunt pe minus. Reinnoirea contractului inseamna un plus la motivatie dar de la 66 nu cred ca va creste la peste 85 in cursele ramase pana la final si binenteles la final trebuie sa fiu pe minus pentru ca am mari sanse sa termin pe pozitie promovabila
Re: Discutii generale
Ti-am raspuns eu la GPRO cum e chestia cu reinnoirea pe negativ. Poti reinnoi daca esti pe negativ, doar daca e OA sub 70.
Sau nu ...
Cam complicata situatia. Sunt de acord si eu cu optiunea a 2-a pentru tine.
Eu deocamdata fac pauza la antrenamentul de fitness, cum am facut si cursa trecuta. Il reincep dupa Shanghai. Se pare ca e bine de avut cam vreo 20 milioane si level 4 la masina pentru promovare. Din calculele mele, eu cred ca o sa am spre 25 milioane, daca bag upgrade la Pit-Stop Center si acum si sezonul urmator, fac echipa si il si il reinnoiesc pe maestrul Jackie pe inca un sezon dupa promovare. Aceste calcule sunt valabile in cazul in care castig seria ... ceea ce pare destul de probabil. Daca ma tin aproape de Corey (in fata lui sau in spatele lui la 2-3 puncte in fiecare cursa), nu are cum sa ma ajunga.
Sau nu ...
Cam complicata situatia. Sunt de acord si eu cu optiunea a 2-a pentru tine.
Eu deocamdata fac pauza la antrenamentul de fitness, cum am facut si cursa trecuta. Il reincep dupa Shanghai. Se pare ca e bine de avut cam vreo 20 milioane si level 4 la masina pentru promovare. Din calculele mele, eu cred ca o sa am spre 25 milioane, daca bag upgrade la Pit-Stop Center si acum si sezonul urmator, fac echipa si il si il reinnoiesc pe maestrul Jackie pe inca un sezon dupa promovare. Aceste calcule sunt valabile in cazul in care castig seria ... ceea ce pare destul de probabil. Daca ma tin aproape de Corey (in fata lui sau in spatele lui la 2-3 puncte in fiecare cursa), nu are cum sa ma ajunga.
Ultima editare efectuata de catre AndreiRC in Mier Aug 13, 2008 1:23 pm, editata de 1 ori
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Pai domnu' maistor, eu optez pentru soft cu un stop, dar primul stint va trebui sa fie mai lung (29 ture). Crezi ca rezista softurile 158 km ? Motorul e de level 4. Crezi ca 133/124 benzina pe stinturi e ok ?AndreiRC a scris:Daca imi ziceti cum doriti stinturile, va fac calculul pentru stinturi cu GPRO Organizer-ul cand ajung diseara acasa.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Tin cam 165 - 172 km, dupa cum ziceam azi-noapte. Vor tine, insa vei avea parte de o falfaiala de vreo 4 ture.
Am calculat si stinturile, n-am nevoie de Organizer neaparat.
Stintul 1 (29 ture): 134 litri
Stintul 2 (27 ture): 125 litri
Edit: Mi-am calculat si mie benzina pentru cazul in care merg pe 1 stop (139 / 130) ... este diferenta de 50 litri intre stintul 1 pe 1 stop si stintul pe 2 stopuri (91 / 91 / 87). Nu cred ca aleg strategia cu 1 stop, dar sa vad ce fac si altii.
Am calculat si stinturile, n-am nevoie de Organizer neaparat.
Stintul 1 (29 ture): 134 litri
Stintul 2 (27 ture): 125 litri
Edit: Mi-am calculat si mie benzina pentru cazul in care merg pe 1 stop (139 / 130) ... este diferenta de 50 litri intre stintul 1 pe 1 stop si stintul pe 2 stopuri (91 / 91 / 87). Nu cred ca aleg strategia cu 1 stop, dar sa vad ce fac si altii.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Eu aleg sigur. Am facut practice si sint foarte rapid pe softuri fata de ceilalti care s-au calificat deja si deduc ca fie sint pe soft si ei, fie pe extra nu voi pierde mult (sper). Primul stint trebuie sa fie lung pentru ca acolo se pierd sau se castiga curse (ai vazut cursa mea de ieri). Te sfatuiesc si pe tine sa faci la fel, in afara cazului in care la start dispari ca magarul in ceata, caz in care nu vei fi afectat de strategia cu stinturi egale sau scurte pe prima parte a cursei. Vad ca benzina calculata de mine (pe baza datelor tale) e apropiata de ce ai gasit si tu. O sa pun de siguranta 136/127. Sper sa ajunga.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
cbulucea2 a scris:in afara cazului in care la start dispari ca magarul in ceata,
Iha iha ...
Nici o problema, oricum nu pot imparti la 3 numarul de ture. Deci pun 2 stinturi de 19 si unul de 18.
Eu am facut calculele alea deja cu marja de siguranta. Vezi sa nu falfai prea multe ture dupa aia.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Ca bine zici. Eu pun stinturile mai lungi pentru ca pe ultimele ture (fara falfait prea mult) masina e rapida si cei care pituiesc inaintea mea revin cu masina grea si cauciucuri reci si se castiga timpi frumosi. Dar sint convins ca stii asta. Chestia asta tine insa cu cauciucuri care tin mult (nu prea e cazul aici), dar 2 ture cred ca pot sa scot din buzunar.
Later edit: Deci cu tot cu marja ? Sa rad 2 litri (sa nu zic 3) pe stint ? Vezi ca stii ce se intampla daca raman out of fuel
Later edit: Deci cu tot cu marja ? Sa rad 2 litri (sa nu zic 3) pe stint ? Vezi ca stii ce se intampla daca raman out of fuel
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Dap, dap. Cand e vreunul cu un stop tarziu, e foarte bine sa ai benzina putina si sa vajai pe langa el.
Nu, nu ... lasa asa benzina. Marja nu este decat de 2 litri pe stint la mine, deci la tine sunt 4 litri. Cel mult scoate un litru de la tine. Dar nu mai mult!
Nu, nu ... lasa asa benzina. Marja nu este decat de 2 litri pe stint la mine, deci la tine sunt 4 litri. Cel mult scoate un litru de la tine. Dar nu mai mult!
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Eu pun stinturile dupa temperatura de obicei. Daca temperatura e cam la fel prefer primul stint mai scurt pentru o clasare mai in fata pe grila, pentru a fi un pic mai usor la start si implicit pentru a depasi cat mai multi in primul tur ...
Re: Discutii generale
Da, dar eu nu pot depasi. Am 0 la depasire. Am facut Q1 (bun) si Q2 (dezastruos).
Q1: 1:42.488 (P2) +0.804
Q2: 1:47.599 (P6) +2.015
Total: 3:30.087 (P1) 0.000
Am dat push a lot la ambele.
Q1: 1:42.488 (P2) +0.804
Q2: 1:47.599 (P6) +2.015
Total: 3:30.087 (P1) 0.000
Am dat push a lot la ambele.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Deci cate ture doresti pe primul stint, Radule? Ca sa fac calculele. Si esti pe engine level 2, nu?
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
M-am gandit, m-am razgandit si m-am hotarat. Iau motor nou de nivel 3 fac downgrade la celelalte piese si ma duca la numai minus 2.8 milioane. Voi pleca cu aripile 70% si sasiul la 74% dar cu riscuri 0 sper sa ma tina pana aproape de sfarsit (sper sub 10 ture).
Timp net in practice 1:43.853
Q1 - keep on track 1:43.980 (diferenta mica fata de practice)
Q2 - keep on track 1:49.007
Diferentele de temperatura sunt destul de mici asa k nu mai are rost. O sa merg pe o oprire in turul 28 dar voi pune 135 litri pe fiecare stint (ceva mai mult decat voi) pentru ca in primul rand sper sa termin cursa si aici e destul de riscant.
E posibil sa pierd ceva benzina/greutate pentru ca consumul pe tur e de aproape 5 litri si in cazul in care inainte de turul 28 am 100 de grame minus am mers degeaba cu 4.5 litri in plus.
E ok cu 270 litri?
Timp net in practice 1:43.853
Q1 - keep on track 1:43.980 (diferenta mica fata de practice)
Q2 - keep on track 1:49.007
Diferentele de temperatura sunt destul de mici asa k nu mai are rost. O sa merg pe o oprire in turul 28 dar voi pune 135 litri pe fiecare stint (ceva mai mult decat voi) pentru ca in primul rand sper sa termin cursa si aici e destul de riscant.
E posibil sa pierd ceva benzina/greutate pentru ca consumul pe tur e de aproape 5 litri si in cazul in care inainte de turul 28 am 100 de grame minus am mers degeaba cu 4.5 litri in plus.
E ok cu 270 litri?
Ultima editare efectuata de catre Admin in Dum Aug 17, 2008 10:36 pm, editata de 1 ori
Re: Discutii generale
Motor level 3, ca mine ... Si 28 ture. Stai sa fac calculul.
Stint 1: 135 litri
Stint 2: 135 litri
Dap, 270 in cap.
Hmm ... Corey se pare ca merge pe 1 stop. Astept sa vad unde vin Hangwei si Opoka, si dupa aia ma hotarasc. Daca-i pot lua pe amandoi in calificari, atunci merg pe 2 stopuri. Daca nu, merg pe 1 stop si ma tin dupa Corey. Nu vreau neaparat sa castig cursa, doar sa termin la mica distanta de locuri de individ.
Stint 1: 135 litri
Stint 2: 135 litri
Dap, 270 in cap.
Hmm ... Corey se pare ca merge pe 1 stop. Astept sa vad unde vin Hangwei si Opoka, si dupa aia ma hotarasc. Daca-i pot lua pe amandoi in calificari, atunci merg pe 2 stopuri. Daca nu, merg pe 1 stop si ma tin dupa Corey. Nu vreau neaparat sa castig cursa, doar sa termin la mica distanta de locuri de individ.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Dumnezeule mare ! Sint la peste 7 secunde de pole pana acum.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Si ala de pe 3 e la 6 secunde, ala de pe 2 la 4 secunde ... a bagat gaz tare Macedo in calificari.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Si-a dopat motorul.
Si la mine in grupa locul 3 e la o distanta enorma de pole, vreo 5 secunde. Nu stiu ce se intampla.
Si la mine in grupa locul 3 e la o distanta enorma de pole, vreo 5 secunde. Nu stiu ce se intampla.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Hangwei e pe 2 stopuri, contrar asteptarilor mele. Nu e bine deloc. Asta incurca lucrurile si mai rau, pentru ca va fi probabil in fata mea pe grila si daca ratez startul, ma ia Corey de nu ma vad.
Dar cred ca ma risc si bag pe Extra-uri. In fond, n-am prea multe de pierdut. Si cumva il depasesc eu pe Hangwei. L-am mai depasit la start.
Edit:
Calificari ratate complet. Q1 si Q2 amandoua proaste. P5, in spatele lui Corey si Hangwei. Si mai e si Opoka de facut calificarile. Daca astia din fata sunt pe un stop si nu plec bine de la start, am pus-o de mamaliga.
Dar cred ca ma risc si bag pe Extra-uri. In fond, n-am prea multe de pierdut. Si cumva il depasesc eu pe Hangwei. L-am mai depasit la start.
Edit:
Calificari ratate complet. Q1 si Q2 amandoua proaste. P5, in spatele lui Corey si Hangwei. Si mai e si Opoka de facut calificarile. Daca astia din fata sunt pe un stop si nu plec bine de la start, am pus-o de mamaliga.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Scuze pentru post triplu ... s-a anuntat calendarul pentru sezonul urmator.
01. Buenos Aires (Argentina)
02. Mexico City (Mexico)
03. A1-Ring (Austria)
04. Spa (Belgium)
05. Fiorano (Italy)
06. Nurburgring (Germany)
07. Istanbul (Turkey)
08. Barcelona (Spain)
09. Monte Carlo (Monaco)
10. Brands Hatch (United Kingdom)
11. Anderstorp (Sweden)
12. Magny Cours (France)
13. Adelaide (Australia)
14. Sepang (Malaysia)
15. Montreal (Canada)
16. Indianapolis (United States)
17. Kyalami (South Africa)
Testtrack: Estoril (Portugal)
First race of S11 is scheduled for 12th of September, first Staffmarket will be held on 8th of September.
Nici ca se putea mai prost ... primele 2 curse sunt cu depasire aproape imposibila. Dupa aceea, 3-7 sunt Easy (A-1) sau Normal Overtaking. Barcelona si Monaco, Hard si Very Hard. Dupa aceea, alternare cu depasire posibila si imposibila (Brands Hatch si Anderstorp). Doua cu depasire dificila, Magny Cours si Adelaide. 3 cu depasire normala sau Easy (Indianapolis) si final la Kyalami cu depasire dificila.
Este bine totusi ca sunt peste jumatate din curse pe care le avem deja in setari si la datele de benzina si pneuri: Buenos Aires, Mexico City, Monte Carlo, Brands Hatch, Anderstorp, Magny Cours, Sepang, Montreal, Indianapolis si vom avea si Kyalami (este pe finalul sezonului asta). Nu pornim chiar in ceata ... in special eu si Alin la Amateur.
EDIT: De asemenea de remarcat ca la Fiorano, daca ploua, teoretic, s-ar putea concura fara stopuri (benzina ajunge la sub capacitatea rezervorului de 180 litri pentru cei 238.6 km ai cursei daca ai minim motor de level 2 si cred ca ajung si pneurile de Rain - o sa verific asta).
01. Buenos Aires (Argentina)
02. Mexico City (Mexico)
03. A1-Ring (Austria)
04. Spa (Belgium)
05. Fiorano (Italy)
06. Nurburgring (Germany)
07. Istanbul (Turkey)
08. Barcelona (Spain)
09. Monte Carlo (Monaco)
10. Brands Hatch (United Kingdom)
11. Anderstorp (Sweden)
12. Magny Cours (France)
13. Adelaide (Australia)
14. Sepang (Malaysia)
15. Montreal (Canada)
16. Indianapolis (United States)
17. Kyalami (South Africa)
Testtrack: Estoril (Portugal)
First race of S11 is scheduled for 12th of September, first Staffmarket will be held on 8th of September.
Nici ca se putea mai prost ... primele 2 curse sunt cu depasire aproape imposibila. Dupa aceea, 3-7 sunt Easy (A-1) sau Normal Overtaking. Barcelona si Monaco, Hard si Very Hard. Dupa aceea, alternare cu depasire posibila si imposibila (Brands Hatch si Anderstorp). Doua cu depasire dificila, Magny Cours si Adelaide. 3 cu depasire normala sau Easy (Indianapolis) si final la Kyalami cu depasire dificila.
Este bine totusi ca sunt peste jumatate din curse pe care le avem deja in setari si la datele de benzina si pneuri: Buenos Aires, Mexico City, Monte Carlo, Brands Hatch, Anderstorp, Magny Cours, Sepang, Montreal, Indianapolis si vom avea si Kyalami (este pe finalul sezonului asta). Nu pornim chiar in ceata ... in special eu si Alin la Amateur.
EDIT: De asemenea de remarcat ca la Fiorano, daca ploua, teoretic, s-ar putea concura fara stopuri (benzina ajunge la sub capacitatea rezervorului de 180 litri pentru cei 238.6 km ai cursei daca ai minim motor de level 2 si cred ca ajung si pneurile de Rain - o sa verific asta).
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii generale
Sper ca de data asta ai pus "force his way to the front"
Al 11-lea timp in Q1 si plec de pe 14. Eu zic ca e destul de bine avand in vedere ca sunt pe un singur stop. Sper sa reusesc sa trec linia de sosire chiar daca cu un pic de fum in spate. De data asta chiar cred ca voi termina pe un loc onorant pentru un pilot aproape debutant
Urmatorul sezon aveti sansa punctelor obtinute prin strategie asa k eu zic ca e bine. Nu uitati ca mai e si ploaia care poate sa mai imbunatateasca situatia.
La Fiorano 10 litri la 5 ture (ploaie motor nivel 2) inseamna 2 litri pe tur deci sub 160 de litri. Eu cred ca nu o sa ploua sa daca ploua or sa fie temperaturi de peste 35-40 de grade sau va incepe ploaia astfel lincat sa nu poti pleca cu cauciucuri rain
Al 11-lea timp in Q1 si plec de pe 14. Eu zic ca e destul de bine avand in vedere ca sunt pe un singur stop. Sper sa reusesc sa trec linia de sosire chiar daca cu un pic de fum in spate. De data asta chiar cred ca voi termina pe un loc onorant pentru un pilot aproape debutant
Urmatorul sezon aveti sansa punctelor obtinute prin strategie asa k eu zic ca e bine. Nu uitati ca mai e si ploaia care poate sa mai imbunatateasca situatia.
La Fiorano 10 litri la 5 ture (ploaie motor nivel 2) inseamna 2 litri pe tur deci sub 160 de litri. Eu cred ca nu o sa ploua sa daca ploua or sa fie temperaturi de peste 35-40 de grade sau va incepe ploaia astfel lincat sa nu poti pleca cu cauciucuri rain
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|