Discutii Generale
3 participan?i
Pagina 1 din 1
Re: Discutii Generale
600 600 500 500 500 500 Medium
Timp net in practice: 1:25.991
Eroare pilot: 0.043s (!)
Q1: 1:26.051 +1.152
Q2: 1:29.421 +3.557 (de semnalat ca finlandezul a pus putina benzina la bord)
Momentan pe 4 / 10, insa finlandezul de pe pole va plezni in timpul cursei, iar cel de pe 3 e un traznit care a facut 12 pituri la Sepang deci e posibil sa faca o cursa la fel de 'memorabila' si la Magny Cours (deja are putina benzina din start).
Timp net in practice: 1:25.991
Eroare pilot: 0.043s (!)
Q1: 1:26.051 +1.152
Q2: 1:29.421 +3.557 (de semnalat ca finlandezul a pus putina benzina la bord)
Momentan pe 4 / 10, insa finlandezul de pe pole va plezni in timpul cursei, iar cel de pe 3 e un traznit care a facut 12 pituri la Sepang deci e posibil sa faca o cursa la fel de 'memorabila' si la Magny Cours (deja are putina benzina din start).
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
1:26.181s 0.653s 1:25.528s 580 580 550 500 450 550 Medium sau
1:25.539s 0.120s 1:25.419s 550 550 550 500 450 550 Soft
Nu stiu ce cauciucuri sa iau. La Sepang cred ca se putea merge cu soft, de aici dilema.
O alta intrebare: un stop sau doua ? Important si pentru pneuri.
1:25.539s 0.120s 1:25.419s 550 550 550 500 450 550 Soft
Nu stiu ce cauciucuri sa iau. La Sepang cred ca se putea merge cu soft, de aici dilema.
O alta intrebare: un stop sau doua ? Important si pentru pneuri.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Doar daca vrei cu 3 opriri la Soft. Cu 2 nu se poate.
Medium, numai cu 2 opriri. Cu 1 n-ai cum, ca n-o sa tina.
Medium, numai cu 2 opriri. Cu 1 n-ai cum, ca n-o sa tina.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Merci Andrei. Si cursa trecuta ai spus ca nu se putea cu soft pe 2 stopuri, but now I wonder... Am vazut cauciucurile mele cand am intrat la stop erau in stare buna si ma intreb daca nu ar fi rezistat softurile. Tu esti o persoana foarte safe, cu spatele mereu asigurat, dar ma intreb daca nu merita sa risc putin cu softuri. Din practice nu iti dai seama. Pe un singur tur diferenta de performanta nu e sesizabila. La F1Time e super, pentru ca acolo poti testa 25 ture si sa pui si mai multa benzina in warmup si practice si acolo poti sa faci comparatii.
Una peste alta, esti sigur (sau aproape sigur) ca nu rezista softurile pe 2 stopuri ? Nu trag tare. Dau un cico!
Una peste alta, esti sigur (sau aproape sigur) ca nu rezista softurile pe 2 stopuri ? Nu trag tare. Dau un cico!
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Am inteles ca la temperaturi mari oricum nu este mare diferenta intre cauciucuri la timpi. Deci nu prea vad ce ai castiga de acolo.
Softurile nu rezista la 2 stopuri pe caldura aproape sigur. La temperatura normala tin maxim 120 - 125 km. La caldura, scade 20% din distanta aceea (am vazut chestia asta la Medium). Ai nevoie de 102 - 103 km intre pituri la Magny Cours si, din calcule, nu prinzi decat aproximativ 90 - 95 km. Poti incerca, insa nu-ti garantez nimic. Si s-ar putea sa nu castigi mare lucru pe tur.
Mersul meu safe mi-a cam dat castig de cauza pana acum. La un moment dat, cand o sa ma simt 100% sigur pe cifre, am sa fac si ceva experimente. Insa, deocamdata, prefer sa merg pe linia dreapta si sa capat siguranta maxima.
Softurile nu rezista la 2 stopuri pe caldura aproape sigur. La temperatura normala tin maxim 120 - 125 km. La caldura, scade 20% din distanta aceea (am vazut chestia asta la Medium). Ai nevoie de 102 - 103 km intre pituri la Magny Cours si, din calcule, nu prinzi decat aproximativ 90 - 95 km. Poti incerca, insa nu-ti garantez nimic. Si s-ar putea sa nu castigi mare lucru pe tur.
Mersul meu safe mi-a cam dat castig de cauza pana acum. La un moment dat, cand o sa ma simt 100% sigur pe cifre, am sa fac si ceva experimente. Insa, deocamdata, prefer sa merg pe linia dreapta si sa capat siguranta maxima.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
OK cu cauciurile atunci. Cu benzina cum stam ? Cati litri trebuie pe stint-uri ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Maxim 85 litri per stint.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Stati!!! Overtaking Hard .... strategie cu un singur stop mai ales ca mergem cu riscuri mici sa ne tina masinile.
Cauciucurile nu stiu daca ar fi tinut dar eu am invatat pe pielea mea cursa trecuta ca nu merita riscurile, daca din calcule iese ca nu duc aceastea nu duc. Poti sa te rogi sa fie in partea de jos a temperaturilor, poti sa speri ca riscurile din cursa pe care o folosesti in calcule au fost mai mari si implicit uzura mai mare dar cert este ca cursa trecuta in turul 18 (primul pit pentru strategie cu 2 stopuri) aveam cauciucurile 30% si in conditii normale am fi concluzionat ca puteam merge cu ele un singur stop dar din pacate ele au rezistat o tura mai putin decat trebuia. Maine sper sa am si eu timp de calcule.
Eu citisem ca la temperaturi mici sunt diferente mici de timp intre tipurile cauciucurilor iar la temperturi mari diferentele sunt mari. Oare nu mai tin bine minte (varsta)???
Cauciucurile nu stiu daca ar fi tinut dar eu am invatat pe pielea mea cursa trecuta ca nu merita riscurile, daca din calcule iese ca nu duc aceastea nu duc. Poti sa te rogi sa fie in partea de jos a temperaturilor, poti sa speri ca riscurile din cursa pe care o folosesti in calcule au fost mai mari si implicit uzura mai mare dar cert este ca cursa trecuta in turul 18 (primul pit pentru strategie cu 2 stopuri) aveam cauciucurile 30% si in conditii normale am fi concluzionat ca puteam merge cu ele un singur stop dar din pacate ele au rezistat o tura mai putin decat trebuia. Maine sper sa am si eu timp de calcule.
Eu citisem ca la temperaturi mici sunt diferente mici de timp intre tipurile cauciucurilor iar la temperturi mari diferentele sunt mari. Oare nu mai tin bine minte (varsta)???
Re: Discutii Generale
Acum spui Radu... Am pus deja medii si am facut Q1. Nu tin un stop pe medii, asa-i ?
Si nu stiu de ce e overtaking hard Sint 3 locuri clare unde se poate depasi. La sfarsitul lungii linii drepte (acolo la primul intermediar), acolo unde s-a bagat Alonso anul trecut si a trecut de Heidfeld si cu un viraj (in coborare) inainte de intrarea la boxe.
Si nu stiu de ce e overtaking hard Sint 3 locuri clare unde se poate depasi. La sfarsitul lungii linii drepte (acolo la primul intermediar), acolo unde s-a bagat Alonso anul trecut si a trecut de Heidfeld si cu un viraj (in coborare) inainte de intrarea la boxe.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Eu am citit exact pe dos. Am si testat in practice si diferenta era de vreo 0.050 la timpul net la temperaturi mari.
Cat despre Overtaking Hard, nu stiu ce sa zic. Daca se incearca 1 pit, e nevoie de circa 125 - 130 litri pe stint. Diferenta e cam mare fata de cei 85 pe stint la 2 pituri. La 45 litri pierzi cam 1 secunda pe tur. Si timpul la pit este mic - 18 secunde.
Minim 80 - 82 pe stint, Alin.
Cat despre Overtaking Hard, nu stiu ce sa zic. Daca se incearca 1 pit, e nevoie de circa 125 - 130 litri pe stint. Diferenta e cam mare fata de cei 85 pe stint la 2 pituri. La 45 litri pierzi cam 1 secunda pe tur. Si timpul la pit este mic - 18 secunde.
Minim 80 - 82 pe stint, Alin.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Eu cred ca problema va fi data de cei din fata. Daca vreunul cu masina mai buna decat noi (din cei care se califica de obicei cu mai mult de o secunda in fata noastra) folosesc strategia cu un pit atunci din cauza faptului ca nu ii vom putea depasi vom fi intarziati si vom ajunge ceva mai jos pe grila. Diferenta de 5 secunde pentru intrarea la pit nu cred sa fie primordiala in stabilirea strategiei, mai repede pe primul plan cred ca trebuie sa ne orientam in functie de posibilitatea depasirilor si posibilitatea de a sta in spatele unui pilot lent. Daca am fi in fata acest lucru nu ar mai conta dar deocamndata nu reusim califiari in top 3. Sa speram ca la start sa reusiti sa-i depasiti pe cei din fata cu benzina multa.
Re: Discutii Generale
Hm ... ai dreptate la partea asta.
Deocamdata in fata mea, am vreo 2 - 3 care vor plezni la inceput de cursa si alti 2 cu benzina putina, deci no problem la mine.
Deocamdata in fata mea, am vreo 2 - 3 care vor plezni la inceput de cursa si alti 2 cu benzina putina, deci no problem la mine.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
M-am hotarat, din pacate nu mai pot face teste sezonul acesta pentru ca acum cand am bani am si piese peste 90, daca repar strictul necesar cursa urmatoare voi avea din nou piese peste 90 deci o sa fac upgrade complet la masina, ma duc la minus 25 de milioane, si vine vine ... sezonul 2 de rookie si poate primul podium
Eu voi merge pe 1 pit cu cauciucuri Hard care probabil le voi schimba cu o uzura sub 90% iar la benzina nu prea vreau sa mai risc cursa asta, din calcule imi ies 230 litri dar voi pune mai mult probabil vreo 240-250 sa fie acolo.
Eu voi merge pe 1 pit cu cauciucuri Hard care probabil le voi schimba cu o uzura sub 90% iar la benzina nu prea vreau sa mai risc cursa asta, din calcule imi ies 230 litri dar voi pune mai mult probabil vreo 240-250 sa fie acolo.
Re: Discutii Generale
Ce e cu site-ul, ca nu reusesc sa-l accesez de vreo ora si jumatate?
Edit (9:25): Sunt deja 3 ore, ce-au patit astia?
Edit (5:45): Se pare ca a fost o problema cu conexiunea intre mine si astia, pentru ca site-ul a fost online. Ciudat.
Oricum, sunt pe 10 din 22. Probabil voi mai cadea 2 - 3 locuri. Nu era o surpriza asta, avand in vedere ce masina slaba am comparativ cu ceilalti. Dar las ca le arata pilotul meu in cursa cum se face.
Edit (9:25): Sunt deja 3 ore, ce-au patit astia?
Edit (5:45): Se pare ca a fost o problema cu conexiunea intre mine si astia, pentru ca site-ul a fost online. Ciudat.
Oricum, sunt pe 10 din 22. Probabil voi mai cadea 2 - 3 locuri. Nu era o surpriza asta, avand in vedere ce masina slaba am comparativ cu ceilalti. Dar las ca le arata pilotul meu in cursa cum se face.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Pana la urma nu am facut upgrade total, mi-e frica ca nu cumva motivatia pilotului sa creasca
Din testing am trei configuratii:
600 600 550 500 450 550 Hard
net time : 1:25,448s
driver mistake : 1.230s
590 610 550 500 450 550 Hard
net time : 1:25,456s
driver mistake : 0.089s
650 630 550 500 450 550 Hard
net time : 1:25,454
driver mistake : 0.303s
Prima, in ciuda faptului ca a fost cea mai rapida nu convine pilotului (I am missing a bit of grip in the curves)
La a 2-a cu toate ca are cea mai mica greseala de pilotaj tot se plange de aripi (I am missing a bit of grip in the curves)
A 3-a la care pilotul nu mai comenteaza nu are nici cel mai bun timp si nici cea mai mica eroare.
Am folosit setarea cu cel mai bun timp net si surpriza cu "push a little" timpul din q1 a fost sub timpul din practice. Cred ca pilotul me a aflat ca vreau sa-l dau afara din cauza ca este asa de prost in calificari si s-a hotarat sa puna osul
Q1 01:25,145 Loc 9
Q2 01:30,200 Loc 16
Cumulat 2:55,310 (un pic mai bine decat Andrei care merge pe 2 doua opriri) momentan locul 11 la 7 secunde de lider dar sper la o clasare in top 5 cursa asta
Succes diseara
Din testing am trei configuratii:
600 600 550 500 450 550 Hard
net time : 1:25,448s
driver mistake : 1.230s
590 610 550 500 450 550 Hard
net time : 1:25,456s
driver mistake : 0.089s
650 630 550 500 450 550 Hard
net time : 1:25,454
driver mistake : 0.303s
Prima, in ciuda faptului ca a fost cea mai rapida nu convine pilotului (I am missing a bit of grip in the curves)
La a 2-a cu toate ca are cea mai mica greseala de pilotaj tot se plange de aripi (I am missing a bit of grip in the curves)
A 3-a la care pilotul nu mai comenteaza nu are nici cel mai bun timp si nici cea mai mica eroare.
Am folosit setarea cu cel mai bun timp net si surpriza cu "push a little" timpul din q1 a fost sub timpul din practice. Cred ca pilotul me a aflat ca vreau sa-l dau afara din cauza ca este asa de prost in calificari si s-a hotarat sa puna osul
Q1 01:25,145 Loc 9
Q2 01:30,200 Loc 16
Cumulat 2:55,310 (un pic mai bine decat Andrei care merge pe 2 doua opriri) momentan locul 11 la 7 secunde de lider dar sper la o clasare in top 5 cursa asta
Succes diseara
Re: Discutii Generale
Nu uita ca eu merg pe cauciucuri Medium si cu o masina mai proasta (amalgam de level 1, 2 si 3) si cu motivatie scazuta a pilotului. De aceea si timpul meu mai slab pe Q1.
Oricum ... succes diseara! Nu stiu daca voi putea sa vad toata cursa, am niste chestii de rezolvat. Insa am sa incerc.
Edit: Sunt momentan pe 11, insa doar vreo 3 conteaza in fata mea, restul sunt ori pe niste strategii diferite sau ciudate (vezi filipinezul Muyco care cursa trecuta a facut 12 pituri ) sau urmeaza sa plezneasca (finlandezul, grecul Bayes si probabil si chilianul Enrique care scotea fum la sfarsitul cursei trecute si era inca pe minus dupa finish).
Edit#2: Acum sunt pe 13 ... sper sa nu mai cad de aici.
Oricum ... succes diseara! Nu stiu daca voi putea sa vad toata cursa, am niste chestii de rezolvat. Insa am sa incerc.
Edit: Sunt momentan pe 11, insa doar vreo 3 conteaza in fata mea, restul sunt ori pe niste strategii diferite sau ciudate (vezi filipinezul Muyco care cursa trecuta a facut 12 pituri ) sau urmeaza sa plezneasca (finlandezul, grecul Bayes si probabil si chilianul Enrique care scotea fum la sfarsitul cursei trecute si era inca pe minus dupa finish).
Edit#2: Acum sunt pe 13 ... sper sa nu mai cad de aici.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Ce cursa absolut nebuna!!! Am sanse la victorie!
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Cam sus si jos turele astea. Cred ca va fi locul 2 ... doar daca tipul canadian nu face vreo eroare de pilotaj.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Locul 2 la 6.6 secunde, dar ce cursa superba si cu o masina imprastiata pe 3 nivele. S-ar putea sa fac o figura si mai buna la Zandvoort, pentru ca-mi voi face upgrade total la masina.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Andrei felicitari pentru locul 2. Din cate am invatat pilotul conteaza foarte mult si se pare ca ai pus mana pe un pilot castigator. Bravo
Re: Discutii Generale
Din pacate n-a rezistat ritmului canadianului. Cred ca tipul a avut ceva mai putina benzina decat mine la momentul respectiv. (Si, in paranteza fie spus, nu cred ca merge bine pe ploaie cu talentul lui scazut)
Oricum, a mers super. Sunt mandru de pustanul asta de 19 ani. Acum are motivatie 114. Voi incepe sezonul urmator cu o motivatie enorma (dupa ce intra motivatie de pe cursa de la Zandvoort, bag si training cu psihologul inainte de prima cursa - a crescut cu 29 la trainingul de acum (!) - si reinnoiesc si contractul pustiului), va fi pe la 175. Ceilalti (in special Petrulevicius ala care s-a aruncat sa dea toti banii pe upgrade si a ajuns la -32 mil va avea un pilot cu motivatie 0) o vor avea probabil mai mica. Am avut grija sa-mi asigur negativul la final de sezon dar sa nu cad sub -15 mil.
Intr-adevar, dupa cum zici tu, pilotul conteaza mult de tot. Astia se plang pe forum ca pilotul conteaza prea mult si masina prea putin. Ata ete! Sa profitam.
Oricum, a mers super. Sunt mandru de pustanul asta de 19 ani. Acum are motivatie 114. Voi incepe sezonul urmator cu o motivatie enorma (dupa ce intra motivatie de pe cursa de la Zandvoort, bag si training cu psihologul inainte de prima cursa - a crescut cu 29 la trainingul de acum (!) - si reinnoiesc si contractul pustiului), va fi pe la 175. Ceilalti (in special Petrulevicius ala care s-a aruncat sa dea toti banii pe upgrade si a ajuns la -32 mil va avea un pilot cu motivatie 0) o vor avea probabil mai mica. Am avut grija sa-mi asigur negativul la final de sezon dar sa nu cad sub -15 mil.
Intr-adevar, dupa cum zici tu, pilotul conteaza mult de tot. Astia se plang pe forum ca pilotul conteaza prea mult si masina prea putin. Ata ete! Sa profitam.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Da, eu am pus benzina ca innecatul 156 litri si am terminat cu 26 deci 130 era fix pe fix
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|