Discutii
3 participan?i
Pagina 1 din 2
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Discutii
Eu ma gandesc sa ma folosesc de pilotul asta pentru setup dar sa pastrez 2-3 ture pentru pilotul nou sa aiba timp sa se obisnuiasca si el cu masina asa ca ma bazez pe voi pentru setari
Re: Discutii
Interlagos: 600 / 650 / 550 / 700 / 500 / 300 Soft
Timp net practice (best setup): 1:22.846s
Timp total (best setup): 1:23.336s
Q1: 1:23.156s (push a lot) - nu prea satisfacator, dar oricum cu 0.18s mai bun decat timpul total din practice.
Pneurile vor tina maxim pana la o uzura de vreo 90 - 93% (asta insemnand 3 - 4 ture de falfaiala). Deci numai bine ca sa nu pierdem timp pe tur din cauza falfaielii. Pierderea de timp am constatat ca se instaleaza cam de la tura 5 - 6 de falfaiala.
Am facut analize la benzina cred ca vreo 1 ora, insa tot nu sunt 100% sigur care este cantitatea benzina necesara. Conform ultimei curse pe Medium Consumption, ar trebui sa fie vreo 245 litri (probabil mai putin, dar nu stiu cat ar fi acel 'mai putin'). Ma gandeam sa bag stinturile in felul urmator, tinand cont de faptul ca primul stint va fi pe caldura cea mai mare (e drept, doar cu 1 grad fata de stintul 2, dar poate conta):
Stint 1: 80
Stint 2: 83
Stint 3: 83
Timp net practice (best setup): 1:22.846s
Timp total (best setup): 1:23.336s
Q1: 1:23.156s (push a lot) - nu prea satisfacator, dar oricum cu 0.18s mai bun decat timpul total din practice.
Pneurile vor tina maxim pana la o uzura de vreo 90 - 93% (asta insemnand 3 - 4 ture de falfaiala). Deci numai bine ca sa nu pierdem timp pe tur din cauza falfaielii. Pierderea de timp am constatat ca se instaleaza cam de la tura 5 - 6 de falfaiala.
Am facut analize la benzina cred ca vreo 1 ora, insa tot nu sunt 100% sigur care este cantitatea benzina necesara. Conform ultimei curse pe Medium Consumption, ar trebui sa fie vreo 245 litri (probabil mai putin, dar nu stiu cat ar fi acel 'mai putin'). Ma gandeam sa bag stinturile in felul urmator, tinand cont de faptul ca primul stint va fi pe caldura cea mai mare (e drept, doar cu 1 grad fata de stintul 2, dar poate conta):
Stint 1: 80
Stint 2: 83
Stint 3: 83
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Cu push a lot (pentru prima data la mine) 1:22.677. P2 pana acum. Cu 0.6 sec mai bine decat cel mai bun tur in practice.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Wow, foarte bine acolo. 0.6 sec mai rapid decat timpul net sau cel total?
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
total. dar mai bun si decat cel net, cu 0.250 sec.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Esti mester. La mine a fost mai rapid decat total.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Practice 1:22.740s 580 630 570 650 430 350 Soft
Q1 push a lot 1:22,890
Q2 push a lot 1:25.608
Q1 push a lot 1:22,890
Q2 push a lot 1:25.608
Ultima editare efectuata de catre Admin in Dum Aug 10, 2008 4:24 pm, editata de 1 ori
Re: Discutii
Deci, ce facem cu benzolul? Incercam ce-am pus eu mai sus? Sau poate credeti ca-i mai putina benzina.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Eu nu am calculat niciodata, asa ca sint tabula rasa. Ce calculati voi, aia pun. Dar daca vreti, putem face o incercare. Voi sa mergeti safe si eu sa risc o stretegie agresiva, cu mai putina benzina.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
E ceva aiurea in calculele mele. La Mexico (Fuel consumption: Low) am consumat 217.2 litri iar la Laguna Seca (Fuel consumption: Very High) 220.2 litri ....
Gata mi-am revenit , Mexico= 305km si Laguna Seca = 284.5km deci 0.713 l/km vs 0.774 l/km diferenta totusi care mi se pare cam mica.
Logic ar fi ca pentru mine consumul sa fie 0.733 l/km adica undeva in jur de 225 litri. Probabil 73/77/77 dar voi merge cu 76/79/79 (234 litri)
Gata mi-am revenit , Mexico= 305km si Laguna Seca = 284.5km deci 0.713 l/km vs 0.774 l/km diferenta totusi care mi se pare cam mica.
Logic ar fi ca pentru mine consumul sa fie 0.733 l/km adica undeva in jur de 225 litri. Probabil 73/77/77 dar voi merge cu 76/79/79 (234 litri)
Re: Discutii
ooops. asa putin ? sa nu stam pe margine si sa ne rugam de soferi sa ne dea 2-3 litri pana la prima pompa.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Eu am o intrebare. De ce se numeste forumul nostru "F1 Manger Forum" ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Eu cred ca merg pe 80 / 83 / 83, ca sa fiu sigur.
Q2: 1:25.312 (push a lot) !!
P2, 0.140s in fata lui Opoka! Cel de pe P1 este un idiot de indian care face pit in tura 3 oricum. :p
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Indian din ala cu tomahawk si pana ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Pana la urma am facut o medie intre voi, avand in vedere ca Andrei e foarte prudent, iar Radu agresiv. M-am gandit sa fac o medie intre cele doua si sa rezulte un procentaj optim care ma va face valoros daca va iesi si gagauta daca nu va iesi. Strategia mea: 78/81/81.
Q1: 1:22.677 (P3) +0.237
Q2: 1:25.814 (P4) +1.708
Total: 2:48.491 (P3)
Push a lot la ambele. Il suspectez pe Hostetter (P1 - 1:24.106) ca merge pe 3 stopuri, fie cu soft, fie cu extra soft. Mintea romanului de pe urma: nu m-am uitat la vreme si am vazut ca diferenta de temperatura nu e mare si vroiam sa fac un prim stint o idee mai lung, pentru a-mi permite 2-3 ture rapide (desi era riscant pentru cauciucuri) si sa depasesc unul sau doi zevzeci care m-ar fi putut tine.
Q1: 1:22.677 (P3) +0.237
Q2: 1:25.814 (P4) +1.708
Total: 2:48.491 (P3)
Push a lot la ambele. Il suspectez pe Hostetter (P1 - 1:24.106) ca merge pe 3 stopuri, fie cu soft, fie cu extra soft. Mintea romanului de pe urma: nu m-am uitat la vreme si am vazut ca diferenta de temperatura nu e mare si vroiam sa fac un prim stint o idee mai lung, pentru a-mi permite 2-3 ture rapide (desi era riscant pentru cauciucuri) si sa depasesc unul sau doi zevzeci care m-ar fi putut tine.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
cbulucea2 a scris:Indian din ala cu tomahawk si pana ?
Nu, indian de ala de la casa lui de prin Bombay sau Calcutta.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Din ala de la Bollywood ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Dap, dap, de aia.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
La mine, treaba devine dramatica daca Maziotis, contracandidatul meu principal la locul 1 in serie, nu reuseste sa ia un pilot in seara asta. Cu un rezultat bun maine, mi-as crea un avantaj important in vederea castigarii seriei la finalul sezonului. Nu de alta, dar tare mi-ar prinde bine bonusul de locul 1 ...
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Aoleuuuuu, bonusul de pozitie, la asta nu m-am gandit. Trebuie sa ma duc pe minus rau daca ma mentin pe locul 2 la mine in grupa sa nu cumva sa ma trezesc in amatori cu vreo 500 de mii. Uitasem de asta, offff
Re: Discutii
Ce bine ca ai pe cineva care vrea sa promoveze in preajma.
Cred ca am sa bag upgrade si la Pit-Stop Center, daca stau bine cu banii dupa Shanghai. Dupa promovare, fac upgrade din nou. Am inteles ca totusi are efect asupra timpului de la boxe.
Edit: Hahahaha ... chinezul a ratat complet Q2-ul (sau o fi mergand pe 1 stop). Oricum, am ramas pe 2 pe grila. Ar mai fi doar Maziotis sau Kemi care sa ma impinga mai jos.
P2 de acum este echivalent cu un pole, avand in vedere strategia sinucigasa a indianului.
Cred ca am sa bag upgrade si la Pit-Stop Center, daca stau bine cu banii dupa Shanghai. Dupa promovare, fac upgrade din nou. Am inteles ca totusi are efect asupra timpului de la boxe.
Edit: Hahahaha ... chinezul a ratat complet Q2-ul (sau o fi mergand pe 1 stop). Oricum, am ramas pe 2 pe grila. Ar mai fi doar Maziotis sau Kemi care sa ma impinga mai jos.
P2 de acum este echivalent cu un pole, avand in vedere strategia sinucigasa a indianului.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Pagina 1 din 2
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|