Discutii
3 participan?i
Pagina 1 din 1
Discutii
Practice 1:36.359s 680 720 600 480 350 480 Rain
Q1: 1:37,346 cu keep on track
Q2: 1:27,795 cu keep on track si modificarile de setup de la ploaie la uscat
sper ca in ciuda temperaturilor infernale sa ma tina hard-urile la doar o oprire. am pus 125 de litri pe stint fara nici un fel de calcule sper sa fie suficient
Q1: 1:37,346 cu keep on track
Q2: 1:27,795 cu keep on track si modificarile de setup de la ploaie la uscat
sper ca in ciuda temperaturilor infernale sa ma tina hard-urile la doar o oprire. am pus 125 de litri pe stint fara nici un fel de calcule sper sa fie suficient
Re: Discutii
daca nu ma grabeam poate vedeam si eu ca probabil in prima jumatate de ora va ploua. strategia ideala dupa parerea mea primele 22 de ture pe wet din start apoi 24/24 pe medium. succes in cursa
Re: Discutii
Aveti grija, pentru ca nu se pleaca pe 'Rain'. Se pleaca pe 'Cloudy' la conditiile meteo. Eu cred ca va fi mult prea riscant sa plecam cu pneuri de ploaie din start. De plecat eu voi plecat pe Medium.
Iar fuel-ul la start ... asta este o problema. Cred ca va ploua macar jumatate din prima jumatate de ora, avand in vedere procentul de sanse de ploaie, asa ca plec cu suficienta benzina pentru a acoperi 2/3 din primul interval (in caz ca nu ploua decat pe la tura 17 din 25, ceea ce ma indoiesc).
Deci, 62 litri la start, si apoi pentru stopul de schimbare pe Wets bag benzina cat pentru vreo 25 ture (pentru ca mai mult n-are cum sa dureze ploaia, dupa primul interval orar, sansele sunt 0%) - 76 litri si apoi 100 / 100 pe cele 2 stopuri pe Medium pentru a forta pneurile la maxim si a termina cu 3 stopuri.
Iar fuel-ul la start ... asta este o problema. Cred ca va ploua macar jumatate din prima jumatate de ora, avand in vedere procentul de sanse de ploaie, asa ca plec cu suficienta benzina pentru a acoperi 2/3 din primul interval (in caz ca nu ploua decat pe la tura 17 din 25, ceea ce ma indoiesc).
Deci, 62 litri la start, si apoi pentru stopul de schimbare pe Wets bag benzina cat pentru vreo 25 ture (pentru ca mai mult n-are cum sa dureze ploaia, dupa primul interval orar, sansele sunt 0%) - 76 litri si apoi 100 / 100 pe cele 2 stopuri pe Medium pentru a forta pneurile la maxim si a termina cu 3 stopuri.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Care sint diferentele de setup pentru dry fata de wet ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
La setupul de Wet, aplica diferentele astea pentru Dry:
FW -100, RW -100, Engine +100, Brakes -125, Gear +100, Suspension +150
Mie nu mi-a iesit un timp prea grozav pe Q2, dar s-ar putea sa fie multi cu benzina mai putina ca mine.
FW -100, RW -100, Engine +100, Brakes -125, Gear +100, Suspension +150
Mie nu mi-a iesit un timp prea grozav pe Q2, dar s-ar putea sa fie multi cu benzina mai putina ca mine.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Nu am inteles cu benzina. Pun 62 si apoi inca 76 si inca 100 si inca 100 ? 338 litri ? E prea mult. Nu facem 2 stopuri programate pe medii si wets le ia cand incepe sa ploua ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Am facut Q2 cu 62 litri, medium. 1:25.740 (P3). Pana acum P2 provizoriu pe grila.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Stai linistit, nu consumam 338 litri. Nu se vor consuma decat vreo 250 maxim. Restul sunt marja de siguranta, pentru ca nu putem prevedea cu acuratete cand incepe ploaia si cand se termina ploaia. N-avem ce face.
Se face un prim stop pentru wets, apoi un al doilea pentru schimbarea pe medii si apoi inca unul pentru realimentare pe medii si atat.
Se face un prim stop pentru wets, apoi un al doilea pentru schimbarea pe medii si apoi inca unul pentru realimentare pe medii si atat.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Sigur ca nu consumam 338. Atunci trebuie sa pun 3 stopuri, cu 62/76/100/100 si medium peste tot la schimb ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Cum adica Medium peste tot? La start pui Medium, dupa aia lasi normal Rain si Medium.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Am ramas cu setarile din f1time. Acolo alegi si tipul cauciucului la stop. Aici doar carburantul.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Ah, nici o problema.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Avand in vedere faptul ca am gresit complet strategia pentru aceasta cursa nu-mi ramane decat sa sper ca nu o sa ploua in prima jumatate de ora, ca ma vor tine cauciucurile hard doar o oprire si ca imi va ajunge benzina ... parca ar fi bun un accident la start
Re: Discutii
Pentru tine sau altii ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Accident al altora evident, sa bage safety car-ul.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Gata, pit cu doua ture inainte de final si un loc 9 ... nesperat. De remarcat ca 4 din primii 5 au plecat pe cauciucuri de ploaie ceea ce mi se pare ca sa intamplat si la voi in grupe cu cei care au castigat
Re: Discutii
Asta asa e ... daca ploaia incepea cu vreo 3-4 ture mai tarziu, erau mancati si cu pneurile duse bine.
Oricum, locul 5 a fost chiar nesperat si la mine. Cu 3 ture inainte de final, eram pe 8. In tura 68, face unul pit din fata si iese in spatele meu. In urmatoarea tura, inca unul face pit si iese in spate. Iar in urmatoarea tura, tipul din fata mea sparge pneul si abandoneaza. Cu tot ghinionul de la inceput, in aceste 3 ture de final chiar a fost noroc cu carul.
Oricum, locul 5 a fost chiar nesperat si la mine. Cu 3 ture inainte de final, eram pe 8. In tura 68, face unul pit din fata si iese in spatele meu. In urmatoarea tura, inca unul face pit si iese in spate. Iar in urmatoarea tura, tipul din fata mea sparge pneul si abandoneaza. Cu tot ghinionul de la inceput, in aceste 3 ture de final chiar a fost noroc cu carul.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|