Discutii Generale
3 participan?i
Pagina 1 din 1
Discutii Generale
Parca si uitasem cum se fac topicurile
Ma gandesc sa plecam pe soft cu benzina pentru 3 stinturi de 26 de ture.
Pe forumul din gpro Milenco spune ca la stabilirea turului in care incepe ploaia conteaza timpul liderului din elite deci cu timpul actual de 1:20 obtinut pe uscat si probabilitatea mare ca ploaia sa inceapa dupa 30 de minute asta inseamna pentru noi in turul 23 (minutul 34) dar avand benzina pentru 26 de ture asta ne duce la probabilitatea ca ploaia sa inceapa in minutul 35 in elite (minutul 39 la noi). Temperatura mare ma duce spre un 66 de litri/stint si daca incepe ploaia poate fi chiar mai putin.
Ce ziceti?
Ma gandesc sa plecam pe soft cu benzina pentru 3 stinturi de 26 de ture.
Pe forumul din gpro Milenco spune ca la stabilirea turului in care incepe ploaia conteaza timpul liderului din elite deci cu timpul actual de 1:20 obtinut pe uscat si probabilitatea mare ca ploaia sa inceapa dupa 30 de minute asta inseamna pentru noi in turul 23 (minutul 34) dar avand benzina pentru 26 de ture asta ne duce la probabilitatea ca ploaia sa inceapa in minutul 35 in elite (minutul 39 la noi). Temperatura mare ma duce spre un 66 de litri/stint si daca incepe ploaia poate fi chiar mai putin.
Ce ziceti?
Re: Discutii Generale
Andrei zice un singur stop. Plecam pe soft cu benzina destula si schimba singur pe wets cand incepe ploaia. Punem suficienta benzina la stop si gata.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Eu ma gandesc sa plec cu Softuri si 91 litri, benzina suficienta pentru 34 de ture de uscat. 34 de ture care inseamna atat durata Softurilor la temperatura asta ridicata, cat si ajungerea la mijlocul intervalului al 2-lea, cel cu 65-75% sanse de ploaie.
Apoi la intrarea la boxe, bag pana la 130 litri si merg pana la final cu pneuri si cu benzina cu tot. Benzina asta ajunge 60 de ture, in caz ca ploaia incepe un pic mai repede de expirarea primei jumatati de ora. Iar pneurile de ploaie tin aproximativ 62 de ture.
Eu oricum merg cam prost pe ploaie, deci un singur stop nu poate decat sa ma avantajeze. La voi nu stiu cum e pe ploaie ... mai ales la Alin, care a tocmai schimbat pilotul.
Apoi la intrarea la boxe, bag pana la 130 litri si merg pana la final cu pneuri si cu benzina cu tot. Benzina asta ajunge 60 de ture, in caz ca ploaia incepe un pic mai repede de expirarea primei jumatati de ora. Iar pneurile de ploaie tin aproximativ 62 de ture.
Eu oricum merg cam prost pe ploaie, deci un singur stop nu poate decat sa ma avantajeze. La voi nu stiu cum e pe ploaie ... mai ales la Alin, care a tocmai schimbat pilotul.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Soft Tyres (km)
Anderstorp 21 grade 122 km (36 ture monaco)
Imola 29 grade 132 km (39 ture monaco)
Monaco 19 grade 143 km (42 ture)
Acum plecam pe 37-42 de grade si daca folosim formula 1%/grad atunci maximul numarului de ture pentru soft-uri ar fi 34-32 deci pana in 80% ar fi 27-26 de ture. Eu am cifrele de la monaco de anul trecut cu riscuri 20, e posibil ca micsorand riscurile sa mai obtinem o tura doua dar sincer nu m-asi risca sa merg 34 de ture pentru ca in ultimele 2-3 ture cu cauciucuri uzate se pierde destul de mult timp. Eu o sa ma risc sa mai cresc cu 2 ture primul stint (70 litri) si daca voi ziceti sa mergem pe o singura oprire atunci o sa pun benzina pentru 55 de ture (ca si cum ploaia ar incepe in turul 23) deci o sa mai pun 125 de litri (uscat - 10%) si nu o sa mai intru daca sta ploaia ... ceea ce sper sa nu se intample
Aveti grija ca sezonul trecut am avut uzura mare (cu riscuri 20) pe
Front Wing 51%
Rear Wing 51%
Underbody 26%
Gearbox 31%
Brakes 45%
Suspension 38%
Anderstorp 21 grade 122 km (36 ture monaco)
Imola 29 grade 132 km (39 ture monaco)
Monaco 19 grade 143 km (42 ture)
Acum plecam pe 37-42 de grade si daca folosim formula 1%/grad atunci maximul numarului de ture pentru soft-uri ar fi 34-32 deci pana in 80% ar fi 27-26 de ture. Eu am cifrele de la monaco de anul trecut cu riscuri 20, e posibil ca micsorand riscurile sa mai obtinem o tura doua dar sincer nu m-asi risca sa merg 34 de ture pentru ca in ultimele 2-3 ture cu cauciucuri uzate se pierde destul de mult timp. Eu o sa ma risc sa mai cresc cu 2 ture primul stint (70 litri) si daca voi ziceti sa mergem pe o singura oprire atunci o sa pun benzina pentru 55 de ture (ca si cum ploaia ar incepe in turul 23) deci o sa mai pun 125 de litri (uscat - 10%) si nu o sa mai intru daca sta ploaia ... ceea ce sper sa nu se intample
Aveti grija ca sezonul trecut am avut uzura mare (cu riscuri 20) pe
Front Wing 51%
Rear Wing 51%
Underbody 26%
Gearbox 31%
Brakes 45%
Suspension 38%
Ultima editare efectuata de catre Admin in Joi Iul 24, 2008 11:52 am, editata de 1 ori
Re: Discutii Generale
O sa merg cu riscuri 10 pe linie, e timpul sa castig si eu o cursa
Practice 1:28.188s 999 999 360 520 190 600 Soft
Q1: Keep on track 1:28,285 pentru moment lider in grupa
Q2: Keep on track 1:31,782 locul 4 pentru moment
Cumulat 3:00,067 Locul 2 la 0.010 de locul 1
Modificari de ploaie ma gandesc sa pun numai -40 la engine +30 la frane -20 la gears si -50 la suspensii
Practice 1:28.188s 999 999 360 520 190 600 Soft
Q1: Keep on track 1:28,285 pentru moment lider in grupa
Q2: Keep on track 1:31,782 locul 4 pentru moment
Cumulat 3:00,067 Locul 2 la 0.010 de locul 1
Modificari de ploaie ma gandesc sa pun numai -40 la engine +30 la frane -20 la gears si -50 la suspensii
Re: Discutii Generale
Wow ... ce aripi imense acolo.
Nici nu stiu daca am sa fac modificarile pentru setup-ul de ploaie sau nu. Cred ca am sa le fac pana la urma.
Nici nu stiu daca am sa fac modificarile pentru setup-ul de ploaie sau nu. Cred ca am sa le fac pana la urma.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Deci, pana la urma cum merg ? Andrei, pentru un stop, cat e benzina ? 91/130 ? Tu asa mergi ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Dap, asa voi merge.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
OK, atunci asa merg si eu. Merci de info. Fac acum Q2.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Ouch. 1:33.075 (P6). In total 3:01.984 (P5).
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Plec de pe 8 sau 9 (depinde de Petroleum si Opoka) ... Q2-ul a fost prost rau.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Am facut si eu niste corectii de ploaie: am dus aripile la 999, -50 la engine, +60 la frane, -50 la gears, -75 la suspension. Deci ajustari cam la jumatate din cele normale pentru ploaie. Sa vedem cum merge.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Am citit mesajul asta prea tarziu. Oficiul e inchis. Pascal trebuie sa se descurce cu ce are.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
N-avem Petroleum cursa asta.
Plec de pe 8. Succes tuturor!
Plec de pe 8. Succes tuturor!
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|