Discutii
3 participan?i
Pagina 1 din 1
Discutii
Andrei dupa indelungate calcule am decis urmatoarele. Overtaking hard si temperaturile de maxim 20 de grade ne duc catre o strategie cu o singura oprire pe cauciucuri medii. Acestea conform calculelor vor tine 181 km la 20 de grade din care 36 vor fi de falfaiala. Asta inseamna 25 de ture (24.7) cu cauciucurile ok. temperaturile mai mari sunt la inceputul cursei asa ca eu te sfatuiesc sa mergi pe stint-uri 26/27 Calculul benzinei l-am facut impreuna cu Alin si ne-au iesit fara marja de siguranta :
Motor nivel 5 - 1.4 km/l respectiv 4.2 litri/tur deci 114/110 litri - cu marja de siguranta 116/120
Motor nivel 4 - 1.3 km/l respectiv 4.51 litri/tur deci 118/122 litri - cu marja de siguranta 122/127 litri.
Motor nivel 3 - 1.22 km/l respectiv 4.8 litri/tur deci 130/125 litri - cu marja de siguranta 134/129 litri.
Sincer sa fiu mi se pare mult pentru o cursa cu consum mediu dar avand in vedere ca cursa trecuta am ratat-o pentru 50 de grame/tur - 1 litru/stint e posibil sa fi exagerat cu siguranta
Alin :
Practice - 1:43.347s 0.605s 1:42.742s 500 550 700 500 550 550 Medium
Q1 - 1:42.701
Q2 - 1:46.683
Eu :
Practice - 1:45.104s 1.217s 1:43.887s 550 500 680 520 430 570 Medium
Q1 - 1:44.159 push a little
Q2 - 1:47.961 push a lot - nu stiu ce sa zic cred ca pilotul meu nu e inca pregatit pentru aceasta setare cu toate ca Alin are diferenta intre cele doua calificari mai mare decat mine
Motor nivel 5 - 1.4 km/l respectiv 4.2 litri/tur deci 114/110 litri - cu marja de siguranta 116/120
Motor nivel 4 - 1.3 km/l respectiv 4.51 litri/tur deci 118/122 litri - cu marja de siguranta 122/127 litri.
Motor nivel 3 - 1.22 km/l respectiv 4.8 litri/tur deci 130/125 litri - cu marja de siguranta 134/129 litri.
Sincer sa fiu mi se pare mult pentru o cursa cu consum mediu dar avand in vedere ca cursa trecuta am ratat-o pentru 50 de grame/tur - 1 litru/stint e posibil sa fi exagerat cu siguranta
Alin :
Practice - 1:43.347s 0.605s 1:42.742s 500 550 700 500 550 550 Medium
Q1 - 1:42.701
Q2 - 1:46.683
Eu :
Practice - 1:45.104s 1.217s 1:43.887s 550 500 680 520 430 570 Medium
Q1 - 1:44.159 push a little
Q2 - 1:47.961 push a lot - nu stiu ce sa zic cred ca pilotul meu nu e inca pregatit pentru aceasta setare cu toate ca Alin are diferenta intre cele doua calificari mai mare decat mine
Ultima editare efectuata de catre Admin in Dum Aug 24, 2008 11:50 pm, editata de 4 ori
Re: Discutii
Cum calculul benzinei a fost facut in colaborare cu mine, e clar cat de bine e facut Pana la 2 noaptea ne-am certat intre noi pe seama asta. Am si pierdut primul episod din Anatomia lui Grey.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Masina, pilot, cauciucuri si probabil 2 stopuri.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Eu cred ca masina e cu piese de 99 si vrea milionul pentru fastest lap adica a facut q2 cu extrasoft si 20 litri.
Re: Discutii
Din practice-ul meu aripa fata e mai mare decat spate:
1:43.943s 500 550 680 520 430 570 Medium
1:43.887s 550 500 680 520 430 570 Medium
1:43.943s 500 550 680 520 430 570 Medium
1:43.887s 550 500 680 520 430 570 Medium
Re: Discutii
Nu cred. E ok masina. Motorul e nou, de nivel 6. Pilotul lui e foarte rapid in calificari, cu mult peste ritmul din cursa. Si mai mult ca sigur e pe 2 stopuri.Admin a scris:Eu cred ca masina e cu piese de 99 si vrea milionul pentru fastest lap adica a facut q2 cu extrasoft si 20 litri.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Cred ca m-am cam lamurit care e treaba cu consumul. Am comparat consumurile pe mai multe curse cu acelasi nivel de consum (medium) astfel:
Sepang Motor nivel 3 1.343 viteza 211.83 temp 39.5 umiditate 28.2
Magny Cours Motor nivel 3 1.329 viteza 201.33 temp 43.5 umiditate 69.2
Interlagos Motor nivel 4 1.335 viteza 210.01 temperatura 35.6 umiditate medie 13.6
Melbourne Motor nivel 4 1.318 viteza 217.00 temperatura 30.0 umiditate medie 48.0
Comparand Interlagos cu Melbourne m-am gandit ca diferenta e datorata vitezei medii dar comparand Sepang cu Magny Cours e cam invers Singura variabila care are acelasi semn cu consumul mi se pare a fi umiditatea in sensul umiditate mai mare consum mai mare (mai putini km/l)
Pentru a testa acest lucru in cursa care urmeaza umiditatea medie probabil va fi in jur de 20-21 grade deci consumul ar trebui sa fie undeva intre Interlagos si Melbourne daca am calculat corect voi avea un consum de genul 1.331-1.332 km/l (234 litri)
Sepang Motor nivel 3 1.343 viteza 211.83 temp 39.5 umiditate 28.2
Magny Cours Motor nivel 3 1.329 viteza 201.33 temp 43.5 umiditate 69.2
Interlagos Motor nivel 4 1.335 viteza 210.01 temperatura 35.6 umiditate medie 13.6
Melbourne Motor nivel 4 1.318 viteza 217.00 temperatura 30.0 umiditate medie 48.0
Comparand Interlagos cu Melbourne m-am gandit ca diferenta e datorata vitezei medii dar comparand Sepang cu Magny Cours e cam invers Singura variabila care are acelasi semn cu consumul mi se pare a fi umiditatea in sensul umiditate mai mare consum mai mare (mai putini km/l)
Pentru a testa acest lucru in cursa care urmeaza umiditatea medie probabil va fi in jur de 20-21 grade deci consumul ar trebui sa fie undeva intre Interlagos si Melbourne daca am calculat corect voi avea un consum de genul 1.331-1.332 km/l (234 litri)
Re: Discutii
Apreciez ajutorul. La mine la hotel netul e cazut, deci acces la date ioc. Abia am reusit sa ajung la un net-cafe sa fac treaba. Sper sa-si revina netul pana la cursa urmatoare.
Toate cele bune.
Toate cele bune.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
In primul rand ne bucuram ca ai ajuns cu bine. Sper sa gasesti repede ceea ce cauti sa te stabilesti acolo si sa te bucuri de schimbare.
PS: Dupa cursa de vineri te-am botezat Century Andrei
PS: Dupa cursa de vineri te-am botezat Century Andrei
Re: Discutii
Andrei felicitari, i-ai lovit din nou. Eu cu ceva noroc locul doi si Alin dezamagit de pit locul 3. Asteptam cursa urmatoare
Re: Discutii
Multumiri multe pentru calcule la benzol.
Pentru cursa urmatoare, am date confuze pentru Extra-uri la 13 grade (105, 111 si 117 km). Si pentru ca vreau sa bag si riscuri mai ridicate, treaba e si mai confuza. Daca ai ceva date clare, Radule, spune-mi si mie, te rog. O sa fiu maine pe cumparat de mobila, saltele si alte chestii.
Pentru cursa urmatoare, am date confuze pentru Extra-uri la 13 grade (105, 111 si 117 km). Si pentru ca vreau sa bag si riscuri mai ridicate, treaba e si mai confuza. Daca ai ceva date clare, Radule, spune-mi si mie, te rog. O sa fiu maine pe cumparat de mobila, saltele si alte chestii.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii
Admin a scris:deci consumul ar trebui sa fie undeva intre Interlagos si Melbourne daca am calculat corect voi avea un consum de genul 1.331-1.332 km/l (234 litri)
Am calculat de m-am omorat in medie a fost 1.315 km/l cu 236.2 litri .... mai am de sapat la modul de calcul
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|