Discutii Generale
3 participan?i
Pagina 1 din 1
Discutii Generale
Sa incepem cu inceputul. Benzinica
Ca si istoric am motor nivel 3 si motor nivel 4
Nivel 3 - 1.196 km/litru (shanghai) temp 6 grade umiditate 13 (riscuri 0)
Nivel 4 - 1. 286 km/litru (temp 18 grade umiditate 19 (riscuri nu mai am dar nu mai mari de 5 zic eu)
Acum cauciucurile:
Extrasoft (Zolder) 10.9 grade 112 km cu tot cu falfaiala asa ca doua opriri cu aceste cauciucuri inseamna riscuri 0 primul stint ceva mai scurt (18 ture=97.5 km)
Soft am numai Shanghai 6 grade 177 km si Anderstorp 22 de grade 122 km. Media ar fi 14 grade cu 149.5 km deci nici astea nu tin pentru o oprire
Parera mea e ca pentru riscuri mai mari doua opriri cu soft sau una cu medium si cam 245-250 de litri. Avand in vedere normal overtaking ar merge strategie cu 2 opriri dar in/out pits sunt 25.5 secunde cee ce e cam mult. Alin poate vezi tu care sunt diferentele timp net in practice sa vedem cum dar din cate stiu la temperaturi mici diferentele dintr tipurile de cauciucuri nu sunt mari:)
Eu aleg din nou o singura oprire si probabil vreo 260 de litri ca sa fiu sigur ca nu raman fara. Pentru motor nivel 5 propun un mins 3-4% la consum
Ca si istoric am motor nivel 3 si motor nivel 4
Nivel 3 - 1.196 km/litru (shanghai) temp 6 grade umiditate 13 (riscuri 0)
Nivel 4 - 1. 286 km/litru (temp 18 grade umiditate 19 (riscuri nu mai am dar nu mai mari de 5 zic eu)
Acum cauciucurile:
Extrasoft (Zolder) 10.9 grade 112 km cu tot cu falfaiala asa ca doua opriri cu aceste cauciucuri inseamna riscuri 0 primul stint ceva mai scurt (18 ture=97.5 km)
Soft am numai Shanghai 6 grade 177 km si Anderstorp 22 de grade 122 km. Media ar fi 14 grade cu 149.5 km deci nici astea nu tin pentru o oprire
Parera mea e ca pentru riscuri mai mari doua opriri cu soft sau una cu medium si cam 245-250 de litri. Avand in vedere normal overtaking ar merge strategie cu 2 opriri dar in/out pits sunt 25.5 secunde cee ce e cam mult. Alin poate vezi tu care sunt diferentele timp net in practice sa vedem cum dar din cate stiu la temperaturi mici diferentele dintr tipurile de cauciucuri nu sunt mari:)
Eu aleg din nou o singura oprire si probabil vreo 260 de litri ca sa fiu sigur ca nu raman fara. Pentru motor nivel 5 propun un mins 3-4% la consum
Ultima editare efectuata de catre Admin in Joi Aug 28, 2008 2:50 pm, editata de 1 ori
Re: Discutii Generale
Exact la temperaturi mici sunt diferentele mari de timp intre pneuri.
Si eu ma gandeam la Softuri cu 2 stopuri si 262 litri la motor 4.
Si eu ma gandeam la Softuri cu 2 stopuri si 262 litri la motor 4.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
4 zecimi diferenta intre soft si extra in practice. 5 zecimi medii fata de soft.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
In lumina celor 0.4-0.5 diferenta intre tipurile de cauciucuri ajung la concluzia ca o strategie cu 2 pituri recupereaza cele 25.5 secunde in 50-63 de ture din 72. Logic ar fi sa ne indreptam spre doua opriri
Re: Discutii Generale
Pai pune si timpul, daca tot pui setupul meu. Sa ma laud. 1:32.148.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
S-a efectuat resetul.
Bun venit in Amateur, domnilor.
Astept sugestii pentru nume de echipa .... in afara de Voodoo Racing.
Bun venit in Amateur, domnilor.
Astept sugestii pentru nume de echipa .... in afara de Voodoo Racing.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Dracula Blood Sucking team? CaRo Team? ARA Team?
si cateva inspirate din jocurile matzei:
Scooby Team, Shrek Team, Naruto Team ....
si cateva inspirate din jocurile matzei:
Scooby Team, Shrek Team, Naruto Team ....
Re: Discutii Generale
LOL!!!
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|