Discutii Generale
3 participan?i
Pagina 1 din 2
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Discutii Generale
Iata-ne ajunsi si in Germania.
Aici, nu este amenintare de ploaie. Veste buna pentru unii, veste proasta pentru altii. Temperatura este acceptabila, de la 20 spre 25 de grade. Deci numai buna pentru niste 'experimente'.
Probabil toti sa gandesc ca aceasta cursa este numai buna pentru cauciucurile Soft. Se prea poate. Insa eu am testat si Softuri si ExtraSofturi in Practice. Rezultatul: ES-urile sunt cu 0.4-0.5 secunde mai rapide. Deci eu m-am decis sa merg pe ExtraSofturi.
Din pacate, eu n-am date despre ExtraSofturi la Medium Wear, doar laHigh Wear (merg 79 km). Si totodata am date despre Softuri la Medium Wear (merg 125 - 130 km). Din pacate, asta mi-a generat o stare de confuzie cu privire la numarul de stopuri pentru cursa. Avand in vedere ca nu sunt tocmai temperaturi scazute aici, nu cred ca rezista ES-urile la 2 stopuri. Radule, daca ai date suplimentare despre ES-uri aici, te rog sa ma contrazici.
Anyway, iata setup-ul obtinut.
450 / 500 / 700 / 300 / 800 / 450 Extra Soft
Timp net (Practice): 1:18.778 + eroare de circa 0.2s
Timp Q1: 1:19.101
Daca e vorba de 3 stopuri, sunt cam 70 de litri pe stint. Daca e vorba de 2 stopuri, vor fi cam 92 de litri.
Aici, nu este amenintare de ploaie. Veste buna pentru unii, veste proasta pentru altii. Temperatura este acceptabila, de la 20 spre 25 de grade. Deci numai buna pentru niste 'experimente'.
Probabil toti sa gandesc ca aceasta cursa este numai buna pentru cauciucurile Soft. Se prea poate. Insa eu am testat si Softuri si ExtraSofturi in Practice. Rezultatul: ES-urile sunt cu 0.4-0.5 secunde mai rapide. Deci eu m-am decis sa merg pe ExtraSofturi.
Din pacate, eu n-am date despre ExtraSofturi la Medium Wear, doar laHigh Wear (merg 79 km). Si totodata am date despre Softuri la Medium Wear (merg 125 - 130 km). Din pacate, asta mi-a generat o stare de confuzie cu privire la numarul de stopuri pentru cursa. Avand in vedere ca nu sunt tocmai temperaturi scazute aici, nu cred ca rezista ES-urile la 2 stopuri. Radule, daca ai date suplimentare despre ES-uri aici, te rog sa ma contrazici.
Anyway, iata setup-ul obtinut.
450 / 500 / 700 / 300 / 800 / 450 Extra Soft
Timp net (Practice): 1:18.778 + eroare de circa 0.2s
Timp Q1: 1:19.101
Daca e vorba de 3 stopuri, sunt cam 70 de litri pe stint. Daca e vorba de 2 stopuri, vor fi cam 92 de litri.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Extra Soft - 20 grade - Very High Wear Track - 80km
Extra Soft - 17 grade - Low Wear Track - 125km
Parera mea .... regula de 3 simpla la 20 grade pe Low Wear Track ar merge 120 km si Medium Wear Track 105km. Daca mai scazi 1% pe grad ajungi la 100km pentru 25 de grade ... "risky business"
Extra Soft - 17 grade - Low Wear Track - 125km
Parera mea .... regula de 3 simpla la 20 grade pe Low Wear Track ar merge 120 km si Medium Wear Track 105km. Daca mai scazi 1% pe grad ajungi la 100km pentru 25 de grade ... "risky business"
Re: Discutii Generale
92 litri nu e cam mult ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Hm ... mda, este riscant rau. Nu stiu ce sa zic.
92 litri era pentru 2 stopuri, Alin. Pentru 3 stopuri, 70.
92 litri era pentru 2 stopuri, Alin. Pentru 3 stopuri, 70.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Nu-mi da si mie nimeni o mana de ajutor la f1 time? Pls vedeti ultimul post k vreau sa fac calificarile azi
Re: Discutii Generale
Nici eu n-am facut calificarile. La mine ploua in practice si in rest e uscat si soare puternic. Total de ghicit setupul si mai ales DRP-ul in conditiile astea.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Ti-am dat un raspuns, Radu. Din pacate n-am nici eu prea multe date. Am trecut acolo din ce am acumulat din cursele trecute.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Am facut calificarile si eu. Merci Andrei pentru cauciucuri si benzina.
Setup 500 500 750 350 750 450 Extra Soft
Q1: 1:19.305s (P5)
Q2: 1:22.084s (P5)
Total: 2:41.389s (P4)
Am reparat masina. M-a costat 11,3 milioane. Am schimbat aripile, sasiul, underbody, cutia si suspensia cu componente de nivel 2. Motorul e de nivel 2 si are uzura 68%. Restul componentelor, de nivel 1 si 2, au uzura intre 35% (franele) si 65% (sidepods). Am selectat agresivitate 0-0-5. Ar trebui sa tina ok masina toata cursa.
Strategie cu 3 opriri, cauciucuri extrasoft.
Setup 500 500 750 350 750 450 Extra Soft
Q1: 1:19.305s (P5)
Q2: 1:22.084s (P5)
Total: 2:41.389s (P4)
Am reparat masina. M-a costat 11,3 milioane. Am schimbat aripile, sasiul, underbody, cutia si suspensia cu componente de nivel 2. Motorul e de nivel 2 si are uzura 68%. Restul componentelor, de nivel 1 si 2, au uzura intre 35% (franele) si 65% (sidepods). Am selectat agresivitate 0-0-5. Ar trebui sa tina ok masina toata cursa.
Strategie cu 3 opriri, cauciucuri extrasoft.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Eu am ramas in suspensie cu Q2-ul. Mai astept sa vad ce timpi se aduna pe acolo, ca sa vad daca sa fortez un 'push a lot' sau sa merg pe 'push a little'.
Buni timpii. Mi-as dori si eu timpul ala in Q2, m-ar plasa in pole provizoriu cu vreun avantaj de 2.5 secunde. Asta pana vine Petroleum, bineinteles. :p
Si 0-0-5, bun si ala. Eu cred ca raman la ideea mea de 3-3-3, tot pe acolo este. Sper sa ma tina motorul de nivel 1 la 59%. Dupa cursa il schimb si am masina full la nivelul 2 si cu banuti suficienti in portofel.
Edit: Culmea, s-ar putea ExtraSoft-urile sa mearga si la urmatoarele 2 curse, Zolder si Monaco. La Monaco sigur (desi cu depasirea imposibila s-ar putea sa fie de dorit o singura oprire cu Medium) iar la Zolder este o cursa de 298 km, deci ES-urile ar putea tine 2 stopuri. Sa vedem datele dupa Hockenheim.
Buni timpii. Mi-as dori si eu timpul ala in Q2, m-ar plasa in pole provizoriu cu vreun avantaj de 2.5 secunde. Asta pana vine Petroleum, bineinteles. :p
Si 0-0-5, bun si ala. Eu cred ca raman la ideea mea de 3-3-3, tot pe acolo este. Sper sa ma tina motorul de nivel 1 la 59%. Dupa cursa il schimb si am masina full la nivelul 2 si cu banuti suficienti in portofel.
Edit: Culmea, s-ar putea ExtraSoft-urile sa mearga si la urmatoarele 2 curse, Zolder si Monaco. La Monaco sigur (desi cu depasirea imposibila s-ar putea sa fie de dorit o singura oprire cu Medium) iar la Zolder este o cursa de 298 km, deci ES-urile ar putea tine 2 stopuri. Sa vedem datele dupa Hockenheim.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Daca aveti vreun mesaj urgent pentru mine, nu-mi dati PM la GPRO pentru ca nu o sa-l vad pana ajung acasa. S-a blocat accesul la site de la serverul de la slujba.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Si scuzati triplu post ...
Alin, l-ai luat pe Fabre!!!!!!!!!!!!!! Felicitari!
Alin, l-ai luat pe Fabre!!!!!!!!!!!!!! Felicitari!
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Zau ? Merci de info. Credeam ca la 22 se anunta decizia. Acum ce fac ? Plec cu el in cursa ? Pilotul vechi a facut setarile. Pe undeva imi pare rau, pentru ca cel vechi a pus masina pe locul 4 provizoriu pe grila. Sper ca noul pilot sa se ridice la asteptarile mele. Merci de tip Andrei.
Acum trebuie sa-i mai fac ceva ? Trebuie sa-l antrenez ?
Acum trebuie sa-i mai fac ceva ? Trebuie sa-l antrenez ?
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Nu stiu daca-l poti antrena. Dar incearca totusi. Vezi la ce merita. Poate innoieste-i contractul sa-i creasca motivatia.
Da, cu el pleci in cursa. Si ... cu placere. Stapaneste-l sanatos si sa-ti faca niste curse bune.
Da, cu el pleci in cursa. Si ... cu placere. Stapaneste-l sanatos si sa-ti faca niste curse bune.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Merci de urari. Cum sa-i reinnoiesc contractul ? Numai ce l-am luat. Se poate ? Iar cu trainingul, tu cam stii ce urca si ce coboara la fiecare tip de training.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
La Driver Contract se poate reinnoi. Si cred ca merge imediat. Daca nu, cursa urmatoare sigur.
Pai spune-mi ce doresti sa cresti si eu iti zic ce training ar merge.
Pai spune-mi ce doresti sa cresti si eu iti zic ce training ar merge.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
De se poate sa-i innoiesti contractul de acum si ii va creste si motivatia (da-i si tu 3/5 curse). Eu stiu doar un singur tip de training sigur ce pierzi si ce castigi Yoga:
Concentration: +5
Aggressiveness: -2
Stamina: -2
Motivation: +5
Overall: +1
Eu vreau sa cresc agresivitatea, ce-mi recomanzi?
Concentration: +5
Aggressiveness: -2
Stamina: -2
Motivation: +5
Overall: +1
Eu vreau sa cresc agresivitatea, ce-mi recomanzi?
Re: Discutii Generale
Ninja training. Nu stiu exact ce scade din asta.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Ninja:
Concentration: +2
Aggressiveness: +6
Overall: +2
E posibil sa creasca si motivatia dar eu aveam maxim asa ca de scazut sigur nu scade
Concentration: +2
Aggressiveness: +6
Overall: +2
E posibil sa creasca si motivatia dar eu aveam maxim asa ca de scazut sigur nu scade
Re: Discutii Generale
E bine atunci.
Eu am bagat Yoga sa-i mai cresc concentratia la al meu. A crescut cu 4 unitati, la 191. A scazut din pacate stamina, dar i-o cresc la loc cu un fitness.
Eu am bagat Yoga sa-i mai cresc concentratia la al meu. A crescut cu 4 unitati, la 191. A scazut din pacate stamina, dar i-o cresc la loc cu un fitness.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Am facut si training Ninja si i-am prelungit si contractul. Merci.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Si am facut o TAMPENIE. Cu prelungirea noului contract mi-a supt inca 2,5 milioane din cont. Apai eu i-am dat la semnatura, nu la prelungire, dammit.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
Nu-mi suna bine, cu setarile 450 500 750 300 750 450 Extra Soft am 1:18,367 sub timpul din q1 al lui Pawel care e la al 5-lea sezon - imi miroase a pana pe extrasoft
M-am mai jucat un pic 470 520 750 280 770 430 Extra Soft 1:18.273s
M-am mai jucat un pic 470 520 750 280 770 430 Extra Soft 1:18.273s
Re: Discutii Generale
Am innebunit. De 3 ore calculez dar nu-mi iese nimic. Iata datele de la care plec:
Tyre wear Very High
4 ture
Temperatura 16 grade
Km estimati 102.96
21 ture
Temperatura 19.5 grade
Km estimati 82.74
13 ture
Temperatura 20 grade
Km estimati 86.54
Riscuri 5/5/5
--------------------------------
Tyre wear High
5 ture
Temperatura 34 grade
Km estimati 79.47
-------------------------------
Tyre wear Low
60 ture
Temperatura 15 grade
Km estimati 130.94
Riscuri 3/3/3
------------------------------
La inceputul cursei temperatura e ceva mai mica deci ar trebui sa punem primul stint de 23 de ture apoi celelalte 2 de 22 de ture deci primul stint cauciucurile trebuie sa reziste 106 km dar la inceput riscurile sunt folosite mai mult datorita aglomeratiei.
Eu compar 34 grade 79.5 km pe high wear cu 15grade 130 km Low wear. Daca e 1% atunci inseamna 117km pe Low wear la 25 grade. Cu acelasi 1% la 24grade pe high wear ar fi 87 km si facand media pe medium track inseamna 102km pe set la 25 grade. Dar din prima cursa se folosind acel 1% se vede o eroare datorata numarului mic de ture parcurse ceea ce poate insemna ca acel 87 poate fi la fel de bine 78 ceea ce ne duce la o medie de 98 km pe set ceea ce inseamna ca temperatura trebuie sa fie de 18 grade ca sa reziste cuciucurile pe primul stint si 23 grade pentru celelate doua.
Sunteti siguri ca vreti sa mergeti pe extrasoft?
Mi-e frica de acel 1% esti sigur de el Andrei?
Eu inca ma mai gandesc, sa merg pe extrasoft cu doua opriri si riscuri 3 ,cu 3 opriri si riscuri 20 sau sa pun riscuri mici cu 2 opriri si o a 3-a pentru orice eventualitate cu benzina pentru 4 tururi in cazul in care nu tin cauciucurile. Sa pun primul sau al 3-lea stint mai lung? La f1time bagam un test si versiunea noua
Tyre wear Very High
4 ture
Temperatura 16 grade
Km estimati 102.96
21 ture
Temperatura 19.5 grade
Km estimati 82.74
13 ture
Temperatura 20 grade
Km estimati 86.54
Riscuri 5/5/5
--------------------------------
Tyre wear High
5 ture
Temperatura 34 grade
Km estimati 79.47
-------------------------------
Tyre wear Low
60 ture
Temperatura 15 grade
Km estimati 130.94
Riscuri 3/3/3
------------------------------
La inceputul cursei temperatura e ceva mai mica deci ar trebui sa punem primul stint de 23 de ture apoi celelalte 2 de 22 de ture deci primul stint cauciucurile trebuie sa reziste 106 km dar la inceput riscurile sunt folosite mai mult datorita aglomeratiei.
Eu compar 34 grade 79.5 km pe high wear cu 15grade 130 km Low wear. Daca e 1% atunci inseamna 117km pe Low wear la 25 grade. Cu acelasi 1% la 24grade pe high wear ar fi 87 km si facand media pe medium track inseamna 102km pe set la 25 grade. Dar din prima cursa se folosind acel 1% se vede o eroare datorata numarului mic de ture parcurse ceea ce poate insemna ca acel 87 poate fi la fel de bine 78 ceea ce ne duce la o medie de 98 km pe set ceea ce inseamna ca temperatura trebuie sa fie de 18 grade ca sa reziste cuciucurile pe primul stint si 23 grade pentru celelate doua.
Sunteti siguri ca vreti sa mergeti pe extrasoft?
Mi-e frica de acel 1% esti sigur de el Andrei?
Eu inca ma mai gandesc, sa merg pe extrasoft cu doua opriri si riscuri 3 ,cu 3 opriri si riscuri 20 sau sa pun riscuri mici cu 2 opriri si o a 3-a pentru orice eventualitate cu benzina pentru 4 tururi in cazul in care nu tin cauciucurile. Sa pun primul sau al 3-lea stint mai lung? La f1time bagam un test si versiunea noua
Re: Discutii Generale
Riscuri 20 ?!? Asa mult ? La mine e simplu. 3 stopuri, Extra Soft, 70 litri benzina pe stint. Cred ca e totusi cam multa.
cbulucea2- Admin
- Numarul mesajelor : 580
Data de inscriere : 03/06/2008
Re: Discutii Generale
M-ai zapacit complet cu calculele tale.
Am mai facut si alte calcule la alte temperaturi si pneuri si tot 1% imi iesea, Radu. Poate chiar si sub 1%.
Si sunt sigur de ExtraSofturi, avand in vedere temperatura totusi mica. Eu am aici in baza de date cursa de sezonul trecut de la Zandvoort. Acolo pe ultimul stint la 22 de grade s-au folosit Softuri si au tinut 132 km. Mai am si cursa de la Magny Cours (acelasi pilot ca la Zandvoort) cu Medium-uri la 42 de grade - 135 km. Daca aplicam uzura de 1%, ies 165 km. Deci 33 km intre Medium si Soft. Daca aplicam aceeasi diferenta intre Soft si ExtraSoft, ies 99 km.
Iar in sezonul trecut la Brands Hatch (Low Wear), am avut ExtraSofturi la 35 de grade care au tinut 105 km. Deci spre 115 km la 25 de grade. Dupa aceea la Hungaroring (Very Low Wear), ExtraSofturi la 20 de grade care au tinut 132 km. Deci spre 125 km la 25 de grade. Aplicand regula de trei simpla, iese pentru Medium Wear 105 km.
Daca nu tin pneurile ExtraSoft la 3 stopuri la Hockenheim, eu nu stiu ce sa mai zic.
Eu merg pe riscuri 3 pentru ca am motor nivel 1 la 59% si altfel imi face poc in timpul cursei.
Am mai facut si alte calcule la alte temperaturi si pneuri si tot 1% imi iesea, Radu. Poate chiar si sub 1%.
Si sunt sigur de ExtraSofturi, avand in vedere temperatura totusi mica. Eu am aici in baza de date cursa de sezonul trecut de la Zandvoort. Acolo pe ultimul stint la 22 de grade s-au folosit Softuri si au tinut 132 km. Mai am si cursa de la Magny Cours (acelasi pilot ca la Zandvoort) cu Medium-uri la 42 de grade - 135 km. Daca aplicam uzura de 1%, ies 165 km. Deci 33 km intre Medium si Soft. Daca aplicam aceeasi diferenta intre Soft si ExtraSoft, ies 99 km.
Iar in sezonul trecut la Brands Hatch (Low Wear), am avut ExtraSofturi la 35 de grade care au tinut 105 km. Deci spre 115 km la 25 de grade. Dupa aceea la Hungaroring (Very Low Wear), ExtraSofturi la 20 de grade care au tinut 132 km. Deci spre 125 km la 25 de grade. Aplicand regula de trei simpla, iese pentru Medium Wear 105 km.
Daca nu tin pneurile ExtraSoft la 3 stopuri la Hockenheim, eu nu stiu ce sa mai zic.
Eu merg pe riscuri 3 pentru ca am motor nivel 1 la 59% si altfel imi face poc in timpul cursei.
AndreiRC- Numarul mesajelor : 664
Varsta : 46
Data de inscriere : 03/06/2008
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Pagina 1 din 2
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|